Senaste nytt

Priority Club frågor och tips

Concorde

Founding Member
Bodde på IC i Warszawa denna vecka. Fick ett hörn-rum på 41:a våningen. Mäkta impad av detta hotel. 15 meters pool, bubbelbad och gym på 43:e våningen med utsikt över staden. Bra stor frukost och smakfulla rum.

IC Boston next!
 

abacklund

Medlem
Bodde på IC i Warszawa denna vecka. Fick ett hörn-rum på 41:a våningen. Mäkta impad av detta hotel. 15 meters pool, bubbelbad och gym på 43:e våningen med utsikt över staden. Bra stor frukost och smakfulla rum.

IC Boston next!

Jag och hjärtat bodde på IC Warszawa ett par nätter förra året. Håller med dig, vi gillade det panget skarpt. En liten rolig detalj var att det satt en tjej och plinkade på en harpa nere i frukostmatsalen. Är hon kvar?
 

Ubbe

Medlem
hej. Jag använde lite överblivna poäng på mitt Priorityclub konto till att köpa 2000 miles på ANA. Slipper några extra klick nu :)
 

sunkan

Medlem
Hej,

Jag bodde för några veckor sedan 2 nätter på Holiday Inn i Paris. Boendet bokade jag via hotels.com innan jag blev medlem i priority club. Jag registrerade dock mitt medlemsnummer vid incheckning och bokningen syns i min priority club-profil. Däremot så står det att det var en Non-qualifying stay. Vad beror det på?

Mvh

Christian
 

henrik l

Medlem
Hej,

Jag bodde för några veckor sedan 2 nätter på Holiday Inn i Paris. Boendet bokade jag via hotels.com innan jag blev medlem i priority club. Jag registrerade dock mitt medlemsnummer vid incheckning och bokningen syns i min priority club-profil. Däremot så står det att det var en Non-qualifying stay. Vad beror det på?

Mvh

Christian

Har för mig att vi hade uppe liknande fråga i en annan tråd: Att det verkar vara lite random om man får poäng eller inte om man bokar via siter som hotels.com. Har kollegor som råkat ut för att få poäng när man bokar via andra siter än hotellens och det verkar även variera mellan kedjorna.
 

sunkan

Medlem
Jag får kontakta dem och kolla läget. Just nu hänger jag på Crown Plaza på Key West :) Den här gången bokade jag direkt på priority clubs hemsida för säkerhets skull!

Mvh

Christian
 

Homer

Medlem
Jag får kontakta dem och kolla läget. Just nu hänger jag på Crown Plaza på Key West :) Den här gången bokade jag direkt på priority clubs hemsida för säkerhets skull!

Mvh

Christian


det är ingen 100%:ig garanti, exempelvis ger Exclusive Prepaid och Friends and Family inga poäng,
däremot märkligt nog nästan alltid 2-4-1

Exclusive Prepaid
InterContinental Hotels Group | Reservation Desk | Advanced Search

Friends and Family
InterContinental Hotels Group | Friends and Family
 
Toppen