Senaste nytt

MQ försvinner som Eurobonus partner

Jacob

Medlem
Klädkedjan MQ har under flera år varit en Eurobonus partner och man har tjänat 20 poäng per 100 kr som spenderats i MQs butiker. Dessvärre kommer samarbetet avslutas och sista dagen för att tjäna Eurobonus-poäng är 16 februari.

Köp som inte postats ordentligt kan efterkrediteras fram till 16 augusti.

Lite tråkigt tycker jag som handlat en del på MQ och fått in en del Eurobonus poäng genom samarbetet. MQ har även tillåtit double-dip, dvs man har kunnat tjäna poäng både i Eurobonus och i MQs egen kundklubb. Men nu tar det som sagt slut, tyvärr. Får väl se till att fylla upp vårgarderoben lite extra innan 16 februari.
 

widde

Medlem
Ett tips är YOOX.com 44p/100sek.
Grymt bra och riktigt schysta grejer!

Fyndade ett par Fratelli skor för halva pengen förra veckan...
 

rob74

Medlem
Nu har jag ju inget MQ att tillgå i Kiruna, men då jag varit nere i Göteborg har jag vid ett flertal tillfällen hittat bra kläder där. Och att man då kunnat få lite extra med poäng har ju inte skadat. Synd att samarbetet upphör. Undrar också varför...
 

JacobGBG

Medlem
Jäklar! MQ har varit min enda affär för strumpor/boxers/t-shirts/jeans pga detta samarbete. Definitivt en av de individuellt bästa poängsamlarna för mig. Tråkigt att det försvinner men jag antar att det är en del av de senaste administrativa åtstramningarna.

Får ge det där YOOX en titt istället.
 

Jacob

Medlem
Sista dagen imorgon om någon vill göra lite sista minuten shopping för att bättra på poängsaldot.

Synd att samarbetet går i graven.
 
Toppen