Senaste nytt

Hjälp! - Någon som har tips för flyg i Asien

SvartMjolk

Medlem
När är du i Taipei isf? Jag kommer vara där i början på Juli. om du har lust med ett BC.se möte i TPE oss 留学生 emellan

Det skulle ju vara trevligt. Jag är inte helt 100 på schemat ännu, men kan tänka mig att det blir omkring början av andra veckan i juli. 9/7 till exempel.

Vart pluggar du?
 

jumbooze

Medlem
Jag är nog mera alumni (中山大学). Jag pluggade -99 :) och åker nu till Asien för en välbehövd brushup.

Det är samma vecka som jag kommer vara på ön, åker dit den 5:e och siktar på att åka till baka till HKG den 10 eller 11:e.
 

henrik l

Medlem
Tar "Jacobs flight", så kanske BC.se miniträff i lämplig lonuge:D Men vi kan ju PM:a om det när det närmar sig.
 

SvartMjolk

Medlem
Jag är nog mera alumni (中山大学). Jag pluggade -99 :) och åker nu till Asien för en välbehövd brushup.

Det är samma vecka som jag kommer vara på ön, åker dit den 5:e och siktar på att åka till baka till HKG den 10 eller 11:e.

Kanske läge för en mini BC.se-träff i HKG den 10e. Kommer att vara där mellan 8-11:e:)

Ok, då har jag koll på läget. :) Jag har tyvärr inte hunnit med Guangzhou, men det får bli nästa gång jag är i Kina.

Jag skriver här när jag vet exakt resemönster så får vi se om vi kan klämma in en träff någonstans.
 
Toppen