Senaste nytt

Nu börjar BC göra avtryck på flygplatsen....

Ulla

Medlem
Tala om att man blir lite fundersam när man hittar detta "meddelande" efter avslutad flygtur.... ;)
 

Attachments

  • ForumRunner_20130514_221517.jpg
    ForumRunner_20130514_221517.jpg
    121,8 KB · Visningar: 1 391

Jacob

Medlem
Haha! :) Och jag får förmoda att det inte är du eller respektive som skrivit det... ;)

Villket flyg/vilken linje var det?
 

Ulla

Medlem
Haha! :) Och jag får förmoda att det inte är du eller respektive som skrivit det... ;)

Villket flyg/vilken linje var det?

Linje SK164 från GOT till ARN sedan linje SK002 till LLA när jag hämtar ut väskan sitter denna priority tag på!! Vilket inte är illa eftersom jag fortfarande är EBsilver :) Å jag satte själv på bagagetaggen.
 

mry

Medlem
Så man kan ju gissa på att det är hon som satt vid bagage drop på Landvetter som satte dit priority tag efter att du lämnat väskan och gick därifrån. Du har ju en hög med taggar på din väska från bc.se så man kan ju inte missa att du är medlem här på forumet.

Undra om Fredrik på landvetter har något med detta att göra? ;)
 

EricT

Medlem
Haha... hursomhelst så verkar man på SAS ha en riktigt bra kille/tjej anställd. Det är bara att ta av hatten för SAS´s personal här!
 

vicce

Medlem
Troligtvis finns ju denna tjej/kille/man/kvinna på forumet? Annars vet denne ju inte vad BC.se är :)
 

mry

Medlem
Enligt Ulla var det en person av samma kön som henne så en Kvinna var det nog.

Hoppas hon läser denna tråd på forumet eller måste vi skriva om det i någon annan tråd tror ni? :)
 

GOT

Ny medlem
Hej! Roligt att mitt lilla bus uppmärksammats här. Ville från början inte avslöja mig men känner mig tvungen nu så att ni vet om att jag sett tråden!
PS. Jag jobbar inte i Bag-dropen och är inte kvinna :)
 
Toppen