Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.

mry

Medlem
La Valette club lounge (eller vad den nu heter), MLA. Faktiskt helt OK lounge. Utbudet på käk är väl inte superstort direkt, men det som finns är fräscht. Vansinnigt många modeller av läsk, bland annat alla sorters Kinnie förstås. (Vilket jag håller mig ifrån efter gårdagens överdos på vodka+Kinnie.)

Där kommer man bara in när man har EBG och flyger med lufthansa såvitt jag förstår det. Sas botrde väl skaffa avtal med den med kan man tycka...

Man kommer dock ined diners med om jag har det.
 

johhenrik

Medlem
Arlanda T2 Menizies Business Lounge: På väg ner till Nice via AMS. Väldigt lugnt här, max 15 personer. Men det fyller väl på, med tanke på att flighten är full.
 

pitch

Medlem
Där kommer man bara in när man har EBG och flyger med lufthansa såvitt jag förstår det.
Så är det nog. Nu åkte jag business med LH, dock, så att komma in var inte ett problem.
(Sen att det är bortkastade pengar, det är en annan femma. Det fanns liksom inget annat som passade.)
 

Jonas C

Medlem
SAS Business Lounge HEL. Blir tyvärr kvar här tills stängningsdags, ifall någon vill bli gästad. Lugnt och tyst är det i alla fall...
 

kristerj

Medlem
BA Loungen på DFW, väntar på BA192 mot London. Jag gillar Skytrain på DFW som går airside, mycket smidigt att byta terminal här.
 

Hall

Medlem
SN loungen i Bryssel. Jag var först på SAS loungen men den var stängd för renovering och man fick sitta i AZ loungen vilket inte var en höjdare.
 

Agö

Medlem
SN loungen i Bryssel. Jag var först på SAS loungen men den var stängd för renovering och man fick sitta i AZ loungen vilket inte var en höjdare.

Någon uppfattning om när SAS Business Lounge skulle öppna igen? Ska ner nästa vecka, vore trevligt att få uppleva en nyrenoverad lounge (samma snitt som loungerna i Norden?).
 

vicce

Medlem
BusinessClass.se Loungen™ 2013

Sitter i Menzis Business Lounge på T5. Rätt mycket folk, betydligt mer än vad det brukar vara i Executive loungen.
 

vicce

Medlem
Har bytt lounge till Menzies Executive Lounge T5, F-piren.
Frallorna i Business loungen var betydligt bättre, färskare om inte annat samt godare snacks. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen