Senaste nytt

BusinessClass.se mingelkväll i Göteborg 26/4 20:00

Vi bjuder härmed in alla på mingelkväll med BusinessClass.se på nyöppnade Radisson Blu Riverside hotel!

Fredagen den 26:e April samlas vi på Radisson Blu Riverside Hotel för en trevlig mingelkväll med lätt italiensk buffé, Champagne och andra trevliga drycker. Därefter rör vi oss mot baren där vi har långbord bokade.

BusinessClass.se redaktionen finns på plats (Björnström, Jacob Molin och Dr. Miles bland andra) och håller en inledande presentation för att sparka igång kvällen.

Cirka 30 personer ansluter från vårt lanseringsevent på Landvetter vid 20.00 och jag räknar med att vi blir uppemot 50 personer totalt.


Plats: Radisson Blu Riverside hotel
Tid: 20.00 till efter midnatt
Pris: 200kr

Anmälan: Mingelkväll i Göteborg

Efter du anmält dig betalar du anmälningsavgiften á 200kr per person till:
Bankgiro: 0791-2843
Betalningsmottagare: BusinessClass.se
Vänligen ange ditt förnamn & efternamn vid betalningen (ej användarnamn).
 

jumbooze

Medlem
bjornstrom eller någon som kan området:
Hur det ser ut med parkeringsmöjligheter?
Kommer med bil men kommer inte bo på hotellet men skulle ändå behöva ställa bilen över natten.
 

vicce

Medlem
bjornstrom eller någon som kan området:
Hur det ser ut med parkeringsmöjligheter?
Kommer med bil men kommer inte bo på hotellet men skulle ändå behöva ställa bilen över natten.

jumbooze

Ute på Lindholmen, ca 5 minuter promenad (kanske mindre) från hotellet finns en stor parkeringsplats, där det finns gott om platser. Kostar 60:- dygnet eller 8:-/timme. Den som ligger närmre hotellet vet jag ej priser på då jag aldrig står på den.
Hotellet kanske har fri parkering?

"A" är enligt googlemaps Radisson Blu Riverside Hotell.

Skärmavbild 2013-04-25 kl. 10.12.12.jpg

Edit: Ska bara vara en bild?! Den första bilden med två olika parkeringar är den som gäller :)
 

Attachments

  • Skärmavbild 2013-04-25 kl. 10.12.12.jpg
    Skärmavbild 2013-04-25 kl. 10.12.12.jpg
    214,4 KB · Visningar: 265
Last edited:
Toppen