Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS EuroBonus Dines Club kort mellan 10-12 maj 2013

Attans!! Jag som funderade för några veckor sen att skaffa diners! Hinner man få kortet tills dess tror ni?
 
Last edited:

Glenn E

Medlem
Presentkort på Coop är svårslaget.:)
Sen finns det ju IKEA , Systembolaget, XXL med mera.
30000 eb poäng borde kunna ordnas.
 

Glenn E

Medlem
Nej det blir mer. 7000 eb poäng till för min lägenhet i Stockholm som ska betalas med diners club då.:)
 

Traveller

Medlem
Varsågod, härr är mitt tips till dessa dagar för att få ordentligt med poäng alldeles gratis. (säg inget till någon bara).

Åk till någon affär där su har öppet köp o h handla för en grotesk mängd pengar. Betala med ditt Dinerskort. eftersom du nu har öppetköp på Diamantringen du betalat med ditt Diners lämnar du till aka den i samma skick men stoppar in ett annat kort i betalkortsmaskinen. Vips så har du ett nollsummespel i din plånbok men massor av nya poäng.

Happy shopping:)!
 
Varsågod, härr är mitt tips till dessa dagar för att få ordentligt med poäng alldeles gratis. (säg inget till någon bara).

Åk till någon affär där su har öppet köp o h handla för en grotesk mängd pengar. Betala med ditt Dinerskort. eftersom du nu har öppetköp på Diamantringen du betalat med ditt Diners lämnar du till aka den i samma skick men stoppar in ett annat kort i betalkortsmaskinen. Vips så har du ett nollsummespel i din plånbok men massor av nya poäng.

Happy shopping:)!

Och det är helt säkert då? För då ser man ju ganska lättförtjänta poäng :eek:
har du gjort det och de fungerade?
 
Toppen