Senaste nytt

Dina kommande flygningar

Lonelyflyer

Medlem
Gjorde precis en bokning, har funderat ett tag men nu blir det av - ska prova CDG och även AF första gången!

2011-12-13 OSD-ARN SK
2011-12-13 ARN-CDG AF
2011-12-16 CDG-ARN AF
2011-12-16 ARN-OSD SK

Blir en spontanresa, men samtidigt är ett bra band som heter Yellowcard där och lirar - o de rackarna åker inte till skandinavien, då får ja åka och se dem!
 

Bryant

Medlem
5 okt ARN-CPH-LHR-ARN

28okt ARN-IST-GRU
30okt GRU-BSB
2nov BSB-MAO
4nov MAO-GRU
4nov GRU-EZE
9nov EZE-IGR
10nov IGU-GIG
14nov GIG-GRU
15nov GRU-IST
16nov IST-ARN

Från 9 nov är det cirkatider. Men ungefär så här ser planen ut. Det enda som är bokat är ARN - Brazil t/r :)
 
Last edited:

Gnopps

Medlem
Oktober kommer nog bli ett personligt rekord i antal flygningar i en månad, runt 40. :D Ekonomiklass såklart.

Firmafest
1 HEL-CPH
2 CPH-HEL

Businessclass.se-träff
7 HEL-ARN
8 ARN-HEL

Jobbresa
10 HEL-CPH
12 CPH-HEL

Semester
15 HEL-CPH-AMS
16 AMS-SFO-LAX
17 LAX-PHX-MSP
18 MSP-MKE-ORD-MSP-FOD-MSP-CMH
19 CMH-ATL-HOU/IAH-AMS
20 AMS-BUD
21 BUD-CDG-IAD-ATL-LIT
22 LIT-MEM-SAT-SLC-TWF-SLC-PHX
23 PHX-LAX-SEA-CDG
24 CDG-CPH-HEL

Jobbresa
31 HEL-?-ATL (ej bokad)
 
Last edited:

vicce

Medlem
5 okt ARN-CPH-LHR-ARN

28okt ARN-IST-GRU
30okt GRU-BSB
2nov BSB-MAO
4nov MAO-GRU
4nov GRU-EZE
9nov EZE-IGR
10nov IGU-GIG
14nov GIG-GRU
15nov GRU-IST
16nov IST-ARN

Från 9 nov är det cirkatider. Men ungefär så här ser planen ut. Det enda som är bokat är ARN - Brazil t/r :)

Ser trevlig ut, men kolla "reglerna" på första sidan :)

Detta är tråden där du skriver dina kommande flygningar. För att destinationen ska vara giltig så måste biljetten vara bokad. Resan/resorna måste äga rum inom 9 månader.
 

JonW

Medlem
ARN-NCE 5 okt
NCE-FCO 9 okt
FCO-ARN 12 okt

Eftersom jag älskar Rom var jag rätt säker på att jag skulle prova Ethiopians Business ARN-FCO efter att ha läst det frestande reportaget.
Tyvärr visade det sig dock vara rena fakirflygen, man är knappast incheckad på hotellet i Rom förrän mitt i natten.
Och för hemresan får man finna sig i att stiga upp mitt i natten.... Inte direkt nån premiumupplevelse även om pris och produkt i övrigt verkade tilltalande.
 

tourist

Medlem
Gnopps semester 15-24 oktober:

HEL-CPH-AMS-SFO-LAX-PHX-MSP-MKE-ORD-MSP-FOD-MSP-CMH-ATL-HOU/IAH-AMS-BUD-CDG-IAD-ATL-LIT-MEM-SAT-SLC-TWF-SLC-PHX-LAX-SEA-CDG-CPH-HEL

Jag tror att du kommer behöva vila upp dig efter den där "semestern"! Du kanske kammar hem några IDB-vouchers som du kan använda till en ligga-på-stranden-semester vid ett senare tillfälle? :D
 

Gnopps

Medlem
Gnopps semester 15-24 oktober:



Jag tror att du kommer behöva vila upp dig efter den där "semestern"! Du kanske kammar hem några IDB-vouchers som du kan använda till en ligga-på-stranden-semester vid ett senare tillfälle? :D
Jo, jag hoppas men før tillfællet ær det inga flyg som ser så jættelovande ut :)
 

henrik l

Medlem
Jag tror att du kommer behöva vila upp dig efter den där "semestern"! Du kanske kammar hem några IDB-vouchers som du kan använda till en ligga-på-stranden-semester vid ett senare tillfälle? :D

Gnopps: Hade du inte en resa under sommaren som Björnström kommenterade med ungefär "bland det sjukaste jag sett" och som bl a inkluderade 4 Atlantflygningar på ganska kort tid och allt i ekonomiklass för upplevelsen skull:D Vad hände? Skulle vara kul och se lite erfarenheter från den resan:)

PS. 0-100 tog sin lilla tid. 101-200 sa svisch, hur gick det till:D
 
Last edited:
Semester
HEL-CPH-AMS-SFO-LAX-PHX-MSP-MKE-ORD-MSP-FOD-MSP-CMH-ATL-HOU/IAH-AMS-BUD-CDG-IAD-ATL-LIT-MEM-SAT-SLC-TWF-SLC-PHX-LAX-SEA-CDG-CPH-HEL

Tror det här kommer vara en legenarisk MR, "Gnopps' semester". Please, teach me how?:):confused:
Använder man Expertflyer eller KVS för att fixa sånt?
Gissar på att det är på Skyteam metall.
 
Toppen