Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

LinuxSam

Medlem
Checkad in på Park Inn by Radisson Hammarby Sjöstad idag. Fick Businessrum och det stod lite frukt och nötter på rummet. Vistelsen är bokad som 4-4-2. Verkar som det var fixat i förväg för hon som checkad in mig hon hade en skylt där det stod "praktikant" så jag har svårt att tro att hon hade befogenhet att uppgradera någon.

/LinuxSam -- CCG via aktieköp
 

JanneB

Medlem
Checkade också in på Park Inn by Radisson Hammarby Sjöstad idag, business as usual :) Fin gest att uppgradera oss båda då jag vet att de är fullbokade idag och säkerligen kunde sålt Businessrummen ändå.
 

agehall

Medlem
Checkade in på Radisson Blue Champs Elysses idag och de levererade fullt ut. Hade bokat ett standardrum med poäng och meddelat hotellet att jag kommer att fylla år under vistelsen. Vi fick ett rum på näst översta våningen, med balkong och utsikt över triumfbågen.

Nu har vi öppnat en flaska Taittinger inför middagen och ska väl snart bege oss ut på stan igen. ;)
 

Lonelyflyer

Medlem
Bokade in på Arlandia förra lördagen på poäng, uppgraderad fast ja inte har nån status
men ja bor där varje gång jag ska resa vidare från Arlanda
 

johan_fbg

Medlem
Bodde på Radisson Blu Hamburg förra veckan, blev erbjuden uppgradering (har guldstatus) men de hade endast rök-businessrum kvar. Fick i alla fall en fin utsikt från standardrum på näst högsta våningen. Frukosten kostade maffiga €24,- men den var riktigt bra!
 

gusten

Medlem
Var länge stammis på Radisson Blu Plaza i Helsinki och uppgraderades ofta. En gång till den ganska spektakulära torn-sviten, i två etage med egen bastuavdelning etc och utsikt över järnvägstorget.

Trots det så tröttnade jag på deras hopplöst tröga incheckningar och service, bl a i restaurangen och deras överbefolkade frukost. Övergav dem permanent för Hilton och trivs utmärkt där. HH Diamond är inte så dumt
 

gusten

Medlem
Se till att även gå upp till Sandton City Center och käka på The Butcher Shop. Grymt ställe om man gillar kött. Det ligger precis vid Nelson Mandela Square.

Där åt jag middag i Maj i fjol. Suveränt ställe, underbart kött och härliga viner. Jag tror att vi var ett sällskap på 6-8 pers som åt en brakmiddag och notan låg på 1500kr.. Totalt!
 

agehall

Medlem
Där åt jag middag i Maj i fjol. Suveränt ställe, underbart kött och härliga viner. Jag tror att vi var ett sällskap på 6-8 pers som åt en brakmiddag och notan låg på 1500kr.. Totalt!

Japp, det är inte speciellt dyrt för oss som är vana vid svenska krogpriser.
 

taxvalp

Medlem
Lyckades hugga en 2-4-1 på Waterfront i Stockholm kommande helg. Vad tror panelen om möjlighet till uppgadering i egenskap av CCG? Eller är det i princip kört med tanke på att man redan har fått rabatt? Fick efter bokning möjlighet att uppgradera till sjöutsikt med "standby" för 200 kr per natt men avstod detta.
 
Toppen