Senaste nytt

Säljes 2 st AMEX 2-4-1 (150k+EuroBonus, 110k+EuroBonus)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jixxe

Medlem
Eftersom jag och en familjemedlem inte lyckas hitta riktiga några optimala resor att spendera våra EB poäng på så gör vi ett försöka att sälja dessa.

Ena kontot har i skrivande stund 156 000 poäng och en amex voucher som går ut 18 december.
Andra kontot har 110 000 poäng och en amex voucher som går ut 25 december.

Det går bra att boka resorna i valfritt namn då jag gjort det förut. Ev. bud görs via PM. Pris ide är 50% rabatt mot SAS ordinarie pris och vi vill helst bara boka något i businessclass.
 

tourist

Medlem
Det är det naturligtvis, och därför kanske det är tveksamt om vi ska ha sådana inlägg på BC...? Men det är ju riskfritt för den med rymligt samvete.

1.7 SAS reserves the right to terminate the membership in cases it deems constitute misuse. This means that previously earned but unused points and issued EuroBonus tickets/vouchers become null and void. Misuse may e.g. consist of unsuitable or disrespectful behavior towards SAS or its partners, their employees or passengers, violation of section 2.8 or any other membership term or condition, illegal conduct, or actions that are generally regarded as immoral or unethical.

3.1 Unless otherwise stated, points can be used only by the member personally or his/her closest family.

3.2 Members/legal guardians must ensure that the security code is not used illegally. SAS bears no responsibility for any consequences of illegal use of the security code. Members/legal guardians bear full responsibility for taking advantage of the points and benefits whether the member or another person is using them. Misuse is defined in section 1.7. Tickets and documents are sent only to the member’s registered address/email address.
 
Last edited:

Jixxe

Medlem
Det är det naturligtvis, och därför kanske det är tveksamt om vi ska ha sådana inlägg på BC...? Men det är ju riskfritt för den med rymligt samvete.

[/I]

Har sett liknande trådar och själv haft en uppe tidigare så hoppas denna kan få ligga kvar.

Jag förstår din frustration, det är nästan omöjligt att hitta en långresa

Tycker inte det bara gäller långresorna. Jag vill flyga från Umeå-Bryssel i sommar och bonusbiljetterna är sanslöst dåliga, restid på ca 10h och en extra mellanlandning i Köpenhamn.
 

twiggs

Medlem
Det är det naturligtvis, och därför kanske det är tveksamt om vi ska ha sådana inlägg på BC...? Men det är ju riskfritt för den med rymligt samvete.

1.7 SAS reserves the right to terminate the membership in cases it deems constitute misuse. This means that previously earned but unused points and issued EuroBonus tickets/vouchers become null and void. Misuse may e.g. consist of unsuitable or disrespectful behavior towards SAS or its partners, their employees or passengers, violation of section 2.8 or any other membership term or condition, illegal conduct, or actions that are generally regarded as immoral or unethical.


Om man vill bygga ett samarbete med SAS och EB och Businessclass (vilket jag förstått är tanken) så skulle jag nog som moderator plockat bort trådar som dessa.

Förövrigt finns det väl ett avskiljt forum för köp och sälj?
 

Jacob

Medlem
Vi har ett separat forum för försäljning/byte/bortskänkning av reserelaterade produkter med tydliga regler. Därför stänger jag denna tråd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen