Senaste nytt

Det galnaste du gjort i flygväg?

jtq

Medlem
Jag och tre kompisar gjorde en spontanresa till Thailand över en helg en gång, en dag i Bangkok och en dag i Phuket. Lite galet men ett kul minne att dela.
 
En av de mer crazy resorna är nog

GOT-CPH, CPH-BKK, BKK-SIN, Sin-POM, POM-CNS, CNS-SIN, SIN-CGK och jag fick sitta bredvid Papuas utrikes minister mellan SIN och POM........
 

agehall

Medlem
Jag har inte gjort så mycket galenskaper, förutom några R/T till JNB över dagen och ett par resor då jag flugit JNB-FRA-NBO eller liknande för att slippa flyga intra-afrika.

Men helgens äventyr då 25 pers flög ARN-OSL-CPH-ARN för att titta på ett bord i en lounge kvalar väl in rätt högt på galenskapsskalan.
 

Olsson91

Medlem
Hum, lär ha vart förra sommaren för min del.
Åkte från Göteborg - Paris , Paris - England , England - Göteborg igen Bara för att handla några presenter.
 
I somras reste jag och hustru till Bryssel över dagen för att fira bröllopsdagen med Moules frites. Kanske inte så galet eftersom flera kända riksdagsmän var med på samma flight fram o tillbaka :)

Annars resan i lördags ARN-OSL-CPH-ARN får bli det galnaste för min del.
 

Ozz

Medlem
Som stor fan av AC/DC blev det en ganska intensiv vecka när Black Ice turnén återvände till Europa våren 2009.
Konsert varannan dag och flyg mellan städerna varannan dag.
Oslo, Valle Hovin Stadion den 15 juni.
Helsingfors, Olympiastadion den 17 juni.
Köpenhamn, Parken stadion den 19 juni.
Amsterdam, Amsterdam Arena den 21 juni.
London, Wembley Arena den 22 juni. (Det absolut häftigaste jag varit med om)
Jag hade redan sett dem vid 3 tillfällen tidigare under 2009 men en arenaturné på sommaren slår det mesta.

En liten kul grej var när de spelade i Stockholm den 20 och 22 februari så bokade jag sviten jämte Angus Young på Grand för att eventuellt kunna "springa på dem" i hissen eller nåt. Men jag träffade dem inte för än de precis hade checkat ut och var på väg till Paris. Men det blev ett kort idolmöte med både Angus och Brian Johnson...
En man i vuxen ålder som springer och vill ha autografer av sina idoler, moget? Nej, men jävligt kul.
 

GE90

Medlem
Nån gång i början på 2000 talet pre 9/11 hade Eurobonus ett erbjudande inom Star; flyg 5 bolag mellan olika länder under några veckor, kan inte minnas exakt men man fick casha in 50000 Eurobonus extrapoäng. Sagt och gjort bokade VAA-ARN-CPH-LHR-AMS-FRA-VIE-FRA-ARN-VAA under loppet av 72 timmar. CPH-LHR åkte jag Varig 777 i First, det var najs! :) Vill minnas att minst ett segment måste vara i F och jag tror Varig var enda jag hittade som flög intra-EU med F kabin..
 
Toppen