Senaste nytt

Turkish Airlines Valentine’s kampanj 2013

PYRZ

Medlem
Årliga Valentine's kampnaj från TK är här igen. Fast denna gång verkar det som att man måste vara M&S medlem (den betalande, den som åker för 1€ behöver ej vara medlem)

Gäller resor ex-IST.

Samma prisupplägg som förra året. Tex Passagerare 1 betalar 999€ för business biljett till Afrika, Americas, Asien medan passagerare två betalar endast 1€ + skatt. Economy 399€ och comfort class för 499€

Lite regler:

- Biljett måste köpas January 8, 2013 – February 15
- Resa sker February 9, 2013 - February 15
- Inga poäng för 1€ biljetten
- Inga ändringar/återköp

Ska försöka hitta ngt som passar i år, missade det förra året...

Mer info:
Valentine's gift from Miles&Smiles
 
Last edited:
Hur gör man för att boka det här?

Känner mig oerhört korkad - men har försökt knappa in två biljetter till San Francisco, men får bara upp en prislapp på 25 000 try, dvs knappt 100 000 sek(!). Tänker mig datum som 14/2 - 21/2, eller liknande - eller måste man både ha ut- och inresa mellan 9 och 15 februari?

Okej, gick lite snabbt här - insåg att de inte flyger direkt till SFO och att code share inte är tillåtet. Men problemet kvarstår även när jag kollar till Los Angeles.
 
Last edited:
Vilken bokningsklass är det i år?

För några år sedan planerade vi att köra ARN-IST-SIN-IST-HKG-IST-NYC-IST-ARN för att dra ihop lite miles på kort tid. Nu är jag för gammal för det :D
 

jurgenb

Medlem
Björnström när drar vi? Herr & Fru Björnström.. var ju lite problem o få in två herrar i bokningen i call centret sist.. o generellt prata med deras call center är ju som en chat-roulette...
 
Toppen