Senaste nytt

Gruppresa för invigning av BC.se loungehörnor

Vill du delta gruppresa för invigning av BC.se hörnor?


  • Total voters
    22
Status
Stängd för vidare inlägg.

Dr. Miles

Expert
Vi har diskuterar om en invigningsresa för BC.se hörnor i Stockholm/Oslo/Köpenhamn i den här tråden.
http://www.businessclass.se/sas-eurobonus/8177-invigningsresa-till-bc-loungehoernor.html

Bjornstrom undrade om jag kunde starta en omröstning så att vi kanske kan ordna en gruppresa genom SAS, om intresset är stort.
Kan inte du skapa en separat tråd med omröstning och fråga hur många som är intresserade att haka på?

Ingenting är spikat än, men ett förslag är på lördag den 19 januari 2013
Om du är intresserad av BC.se loungehörnor invigningsgruppresa från Stockholm vänligen rösta här.

2013-JAN-19

SK487
Stockholm ARN/T5 10:30 - Oslo 11:25

/2:20/

SK1469
Oslo 13:45 - Köpenhamn 14:55

/3:15/

SK1426
Köpenhamn 18:10 - Stockholm ARN/T5 19:20​
 

MarcusC

Medlem
Låter spännande..hakar gärna på....med reservation för anslutningar till GOT som på lördagar inte är de absolut bästa på lördags eftermiddagar.. Sista flyget ARN-GOT på lördag går 14:40 :(

En undran, skulle ett alernativ vara resa söndag, eller föredrar de flesta en lördag?
 
Last edited:

Johannes

Medlem
Låter spännande..hakar gärna på....med reservation för anslutningar till GOT som på lördagar inte är de absolut bästa på lördags eftermiddagar.. Sista flyget ARN-GOT på lördag går 14:40 :(

En undran, skulle ett alernativ vara resa söndag, eller föredrar de flesta en lördag?

Det går ju en tur från GOT till ARN 0815 då hinner vi med utan problem och hem från CPH 2045 är nog inga bekymmer... Inte helt klart om jag kan än, men skall vi ta följe?
 
Last edited:

nilsson

Medlem
Alternativen i omröstningen kanske inte var de bästa. Det lär väl bli ett antal ja (från definitivt till jag har kanske möjlighet) och inga nej.
 

mry

Medlem
Det går ju en tur från GOT till ARN 0815 då hinner vi med utan problem och hem från CPH 2045 är nog inga bekymmer... Inte helt klart om jag kan än, men skall vi ta följe?

Man kan ju flyga till ARN på fredagen och hem på söndagen och använda clubcarlson erbjudandet när man har guld och boka rum för en dryg tusenlapp för bägge nätterna, då kan man ju köra några öl på fredagen och middag lördagen med de som bor i Stockholm med :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen