Senaste nytt

Ytterligare nörderi?

agehall

Medlem
Hänger på ett par Saab-forum, även de bästa av bilar behöver lite ompyssling då och då...

STCS eller något annat? Jag var lite aktiv där för ett antal år sedan men är nästan aldrig inne där längre. Orkar inte hålla på med bilen så mycket som jag borde...
 

David

Medlem
Läste mycket (skrev lite) på rejsa.nu och autolife.se innan jag flyttade till Kina 2008 då jag körde lite bankörning med en Peugeot och senare började bygga banbil på en gammel A4. Dags att ta upp det igen nu när man bor lite närmre kärran igen.
 

henrik l

Medlem
När det gäller frequent flyer och poäng är jag nörd långt bortom all räddning. Sedan har jag ju ett förflutet som tävlingsåkare på skidor (skidor=längd) och sedan har jag sysslat lite med långlopp på skridskor på äldre dar. Detta är två aktiviteter som gör att jag tycker att vintern, om den är bra, är bästa årstiden och det finns en otrolig nördpotential med tanke på att åtminstone längd är ju en utpräglad materialsport. Men när det gäller skidor har jag närmast en anti-nördinställning.Jag kör på mina grejor från tidigt 90-tal,men det är inte många som kör förbi i spåret:D Tävla igen? Inte så länge jag kan förbättra mina bästa placeringar:cool: Men däremot är känslan grym då man känner rytmen och farten i spåret eller på isen:p
 
Det finns bara ett forum förutom bc.se:
Jagrullar.se som är en guldgruva för oss Volvoentusiaster.
Medlem i drygt 5 år och närmare 2000 inlägg har jag bidragit med där.
 
Beror nog på vad jag behöver i just den tidpunkt: justera värmepumpen, läsa på hur man fixar bäst trappan, bilen, datorn, resan. Men annars läser mer bloggar än lurkar i forum.
 

Ozz

Medlem
Är synnerligen aktiv på ehandel.se och diverse thaiforum. På hobbyfronten är jag dålig på att vara aktiv nörd, blir mest jobb när jag e hemma.
På aktivitetsfronten blir det en del golf även om 2012 var ett dåligt golf-år eftersom det var mycket resande.
 

Palazzi

Medlem
BC.se är det enda forum jag följer och någonsin följt (var dock medlem på 99.se). Är intresserad av mode, kläder, klockor & bilar, men inte till den utsträckning att jag själv skulle ta mig dit att skriva om dessa.

Jag både utövade och tittade på ohälsosamt mycket sport tidigare, men det hinns/orkas inte med numera. Som tidigare tävlingsåkare följer jag all alpin skidåkning som sänds, och sedan försöker jag se Atalanta spela fotboll.
 
Toppen