Wow vilken uppgradering før norrmænnen.....

Diskussion i 'Star Alliance' startad av wenne87, 30 Maj 2013.

1. wenne87

wenne87 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ær det inte sånn att 777 kommer till ARN? Fint byte att få till før oss svenskar enligt min mening...

TravelNews

2. Rutten OSL-BKK har trafikerats av en B777-200 sedan starten. Att lägga till en av dessa gamla B747orna på sträckan är en "Down grade" i min mening. Så sunkplanen från ARN och CPH skickas nu till OSL :)

3. Om jag har förstått norska texten rätt blir det ett Boeing 747 plan med följande Business class stolar.
    THAI Business class Airbus A340_02.jpg

och First class stolen är förmodligen den här modellen.
    THAI First class 01.jpg

4. Randy Marsh

Randy Marsh Medlem

Land:
    Norge Norge
    Det är något som inte helt stämmer med följande text:

Om det nu är nya stolar i alla klasser så verkar det ju konstigt att det endast är 10 fully flat? Nej, då är det nog de stolar som Dr. Miles postade, och dessa är väl knappast nya?

Å andra sidan så var det väl inte personlig IFE på 747-orna som gick till ARN, så kanske TG har uppgraderat ekonomidelen men inte de andra kabinerna?

5. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Dom kärror som gått på ARN/CPH är alla retrofitted i alla klasser med 9 F nu och går på "viktigare" rutter. Finns bara en "gammal" kärra kvar HS-TGF. Dessa kärror som skall gå på OSL är troligtvis HS-TGO, P, R, T, W, X som alla har en retrofitted economy med AVOD och har F och C som på DR.Miles bild

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!