Senaste nytt

Worlds 5-star airline with 1-star delayinformation

Unicornone

Medlem
Hej alla glada,

sitter i Qatars premiumlounge för det sista benet hem från Thailand. Hade en lång mellanlandning på 8h45min som blir minst fyra timmar till.

är inte särskilt imponerad av Qatars delayinfo, vid gaten meddelade man 10 min efter avgång att boardingen var skjuten till 0930. Sedan blev det 0945 och sedan ingen tid alls.

personalen i loungen har ingen info och får ingen info om varför flighten är sen. Det enda de har klämt ur sig är saften must come first så jag antar att 787an har brutit ihop. De plan man har i hangarerna hinner man i te ordningställa så skvallret säger att vi väntar på en kärra från New Dehli.

man får verkligen jaga för att få veta något och som grädde på moset så är man ju hungrig då jag planerat för frulle på planet, i loungen finns bara totalt smaklösa muffins och gårdagens vita bröd. Det är ett hålrum mellan frukost och lunch i loungen tydligen. Ska inte klaga på SAS mer de har ju iaf boxerchips vid alla tillfällen...

maten i loungen är för övrigt väldigt tråkig och smaklös, på resan till Bangkok hade de en god lammgryta och nu på returen en ok Gulasch men resten kan jag vara utan alla dar i veckan.

har inte forskat i vad det är för kärra som kommer från Dehli men jag antar att vi blir snuvade på Dreamlinern.

jaja, nu har jag fräst av mig, började skriva en recension men dropplisterna laggade så jag gav upp. Men för en kvart sen skulle QR167 landa på tid på Arlanda så de kanske har tjuvstartat en gammal Concorde?
 
Toppen