Worldpoints Mega Bonus

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Homer, 8 November 2012.

1. Homer

Homer Medlem

250 Worldpoints = 300 Avios, om 100% bonusen återkommer kan man alltså tjäna upp till 36.000 Avios utöver den vanliga intjäningen £1=£1p :p
    Om man dessutom betalar med Diners Eurobonus kort helgen det är trippelpoäng slår man två flugor i en smäll. :cool:
    Förutsätt att man hittar något köpvärt naturligtvis.

Earn up to 15,000 extra points when you buy Watches, Jewellery or Technology

15,000 extra points
    when you spend £2,500 or more at Bulgari, Omega, Mappin & Webb, or Watches of Switzerland

7,500 extra points
    when you spend £1250 – £2499.99 or more at Bulgari, Omega, Mappin & Webb, Watches of Switzerland or Dixons Travel

3,000 extra points
    when you spend £500 – £1249.99 or more at Links of London or Dixons Travel

750 extra points
    when you spend £125 – £499.99 at Links of London, Swarovski or Dixons Travel

https://www.baaworldpoints.com/Content/MemberOffers/ExtraPoints.aspx

Last edited: 8 November 2012
  2. Gahhh jag som köpte 4st Nexus 32GB förra veckan. Nu måste jag köpa massa skumpa idag när jag flyger hem. Tack för tipset Homer!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!