Senaste nytt

With compliments...

Bryant

Medlem
Det roligaste jag fått är en stor burk Jellybeans på Radison i Chicago. Hoppas på att jag får det igen när jag är där i augusti.

Annars har det varit bakelser, frukt, vatten osv
 

Agö

Medlem
25 USD i voucher av Hilton Garden Inn i McAllen. Det var min födelsedag. Vouchern utnyttjades på lyxiga Red Lobster i McAllen.
 

Ritz

Medlem
Jag tror att NOTAN för MINIBAREN har på riktigt traumatiserat så många människor under så många års tid att man automatiskt frågar sig "kostar det eller är det gratis" så fort man ser någonting ätbart/drickbart i hotellrummet.
Tror inte att det har med snålhet att göra, snarare är det väl så att ingen är så törstig att han eller hon vill betala 50 kronor för en burk halvljummen Coca-cola...
 

bhen

Medlem
Bodde på Radisson Santiago, Chile.
Möttes av denna bild (1).JPG efter en sen kväll natten före min födelsedag. Perfekt nattmat.
Trevlig gest.

/b
 

Resenären

Medlem
En chokladtårta och en hishink med en flaska mouserande vin, samt två glas, fick jag på Hilton Metropole i London.
De hade kikat i mitt pass, vid incheckning i EL och noterat att det var min födelsedag, under vistelsen.
 

sembl

Medlem
Vi fick en hink med öl och ett fat med ost och frukt per rum på hilton Curacao två dagar innan vi skulle hem.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen