Widerøe flyg i Nordnorge, behöver man att kliva av planet vid varje mellanlandning?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Dr. Miles, 7 Mars 2014.

1. Widerøe har några multistop flight i Norge och i Nordnorge har de 5 stops flight mellan Tromsø och Kirkenes (WF930)

Tromsø (TOS) - Hasvik (HAA) - Hammerfest (HFT) - Berlevåg (BVG) - Båtsfjord (BJF) - Vardø (VAW) - Kirkenes (KKN)

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Min fråga är, behöver man kliva av planet varje gång man mellanlandar? eller får man sitta kvar i planet?

2. mha321

mha321 Medlem

Kan vara olika på olika linjer, men de gånger jag flugit med dem på småflygplatserna i syd och mellan Norge har jag inte behövt kliva av. Endast de som ska av på den flygplatsen ur och nya passagerare på, samt direkt iväg igen.

1 person likes this.
  3. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Aurora

Aurora Medlem

930, 932 og 957 har jeg flydd flere gang :)

Svaret er: nei, du trenger ikke forlate flyet. Det er som en buss, de som skal av forlater flyet, nye passasjerer kommer ombord, du drar videre. Veldig hyggelig stemning ombord. Fri seating.

2 personer gillar detta.
  5. axeteg

axeteg Ny medlem

Jag flyger ganska ofta med Widerøe, ett tips, ta med hørselproppar.
    Deras Dash 8 plan ær ju inte direkt tysta utav sig.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!