Westin Sydney som ny SPG medlem

Diskussion i 'Starwood & Preferred Guest' startad av Martin Björnström, 18 April 2014.

1. Jag utnyttjar SPG kampanjen som ger Guld efter ett besök när man betalar med MasterCard, har precis blivit medlem. Kom till hotellet igår kväll och blev uppgraderad som "honored SPG member" trots att jag har 0 stays!

Jag bokade billigaste "Tower Superior Room - Located on levels 3 - 8" och fick dubbla uppgraderingar till "Tower Premium Room - Located on levels 20 - 27" på 26:e våningen med utsikt över staden.
    The Westin Sydney | Official Website | Best Rates, Guaranteed.

Checkade in sent och det är påskhelg här, kanske hade jag bara tur. Men jag är nöjd!

Kommer recension snart, hotellet är riktigt fint med kombination av gammalt och nytt. Läget är helt fantastiskt och servicen är mycket bra. Nöjd så här långt!

4 personer gillar detta.
  2. Ser fram emot en uppsjo av hotellrecensioner fran Melbourne snart! For egen del bar det av till Shanghai med midnattsflighten via Singapore (SQ J) fran Melbourne.

Synd att vi missar varandra. God tur!

3. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Och jag sitter på högsta våningen på Sheraton Towers i Singapore. Nu verkar det ha slutat regna, så man kanske ska bege sig att äta middag.

4. Det blev Westin, Sheraton och Crown Metropole i Melbourne. Grym resa, grym stad!

5. Härligt. Ska bli spännande att höra om Sheraton! Ligger vägg i vägg med min favoritrestaurang i Melbourne för övrigt!

Crown Metropol är definitivt det bästa hotellet i Crownkomplexet.

6. Vilken är din favoritrestaurang? Jag har också ett par tips i området :)

7. Bar Lourinha, next door till Sheraton. Portugisisk tapas som ats runt bardisk. Aven italienska Lupino i narheten ar mycket bra, samt argentinska kottrestaurangen San Telmo. Finns manga bra restauranger i den anden av CBD!

1 person likes this.
  8. San Telmo och Pellegrini's är mina favoriter!

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!