Senaste nytt

Weekend Special: Stay 2 Nights, Earn 20,000 Gold Points

Agö

Medlem
Vilket av cityhotellen tycker du är bäst? Har en del poäng jag tänkte utnyttja i höst.
Viking enligt min mening. Har du status hos Club Carlson (guld eller högre) har du god chans till uppgradering även på poängbokningar. Har du otur får du ett av de gamla, orenoverade rummen med utsikt in i World Trade Center.

Vet dock att vissa föredrar Waterfront.

I ärlighetens namn är väl inget av hotellen något särskilt, jag bor primärt där för att läget är fantastiskt till och från kontoret och till och från Arlanda och för att jag alltid får uppgradering trots bokning av billigast tänkbara rum.
 

mry

Medlem
Jag tycker bäst om royal viking då de verkar bry sig mer om status och uppgraderingar där jämfört med waterfront iaf. Jag bor nästan alltid på Royal viking. Har hört att de för övrigt ska börja renovera royal viking under hösten, men inte sett något av det...
 

Agö

Medlem
Jag tycker bäst om royal viking då de verkar bry sig mer om status och uppgraderingar där jämfört med waterfront iaf. Jag bor nästan alltid på Royal viking. Har hört att de för övrigt ska börja renovera royal viking under hösten, men inte sett något av det...
Det har redan börjat (från 8 september). Stora skyltar i lobbyn. Tysthetsgaranti mellan kl. 19 på kvällen och 8 på morgonen tror jag att det var. Renoveringen gäller rummen på plan 2, 3 och 4 - dessa rum bor jag aldrig på längre, tack CCC för det.
 
  • Gilla
Reactions: mry
Toppen