Weekend i London...(BA A380 premiärflygning)

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av marbe166, 1 Augusti 2013.

1. marbe166

marbe166 Medlem

...med start i morgon, för i morgon är första (och hittills enda) dagen med bekräftade A380-flygningar LHR-FRA! :D BA902/903 och BA910/911 i morgon fredag flygs med A380, jag är bokad på BA911 (FRA-LHR). Stora frågan blir då, blir jag första bc.se-medlem att åka British Airways A380 i kommersiell trafik? Eller, är det någon annan som är inbokad på 902, 903 eller 910 i morgon?

2 nätter på Radisson Blu Edwardian Heathrow och sen tillbaka på söndag med BA944 LHR-DUS :).

12 personer gillar detta.
  2. Behöver jag säga att vi förväntar oss bilder och reportage? :)

5 personer gillar detta.
  3. marbe166

marbe166 Medlem

Det börjar bra iaf, det är 35 grader ute och när jag ska stiga på i min vagn säger konduktören att AC:n är trasig och att vi ska sätta oss i vagn 29 istället. Upgrade! :)

4. Homer

Homer Medlem

Bara en morgonpigg nörd skulle överväga att vara med på den 1:a flighten som avgick 06:45 :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!