Senaste nytt

Weekend i Istanbul med LOT Polish Airlines

Jonas C

Medlem
Jag fick ju till och med familjen genom fast tracken som är helt kastlösa.
Då måste ni nog ha haft ordentligt med tur, eller så kanske snubben bakom podiet inte brydde sig. 90% av tiden sitter de med en tidning eller stirrar ner i mobilen, så man hade lika gärna kunnat smita förbi dem och slippa eventuella diskussioner.

Fantastiska bilder! Håller med om att Embraerkärrorna är trevliga, tysta och bra komfort.
Tackar! Absolut Embraer är betydligt mer bekväma än A320 eller 737. Enda nackdelen jag ser är placeringen av fönstren då de inte sitter lika tätt som på en 737, så man måste luta sig ganska långt fram för att kunna se ut.

Fick bara fram några bilder här på hotellet i Prag, får kika sen igen, dina reportage brukar alltid vara grymma!
Lika bra som alltid :) Nu blev jag sugen på att åka tillbaka till Istanbul igen, underbar stad som jag helt klart ska besöka igen.
Trevlig läsning, tack! Alltid sugen på Istanbul! Säg till nästa gång :)
Tackar! Kul att ni uppskattade läsningen :)

Lite knäppt att inse att jag var där samtidigt som dig, även om jag reste från Düsseldorf med Turkish. Att döma av dina bilder och ordningen på dem så måste vi ha varit väldigt nära varandra ett antal gånger, då även jag besökte alla de platser du visar upp på bilderna, inklusive CIP Loungen på tisdagen. Fantastiskt reportage och jättefina bilder! :)
Intressant sammanträffande. Synd att jag inte hade BC-tagg på min väska, då jag reste med en mindre väska just denna gång. Men vi kanske sprang på varann utan att veta det.

Jag måste säga att kvaliteten på bilderna i resereportagen generellt på denna sajt har ökat markant senaste månaden eller så! Jag undrar om detta nästa steg började med @Jonas C Tokyoresa? hur som helst ett nöje att följa alla dessa välfotade reserapporter :)

Det stämmer nog bra. Bytte ju till fullformatskamera i samband med mitt besök till Tokyo, så jag antar att en och annan medlem här också har tagit steget upp till fullformat.
 

Henrik_B

Medlem
Trevligt repotage som vanligt Jonas. Inspirerande val av tilltugg!

Var på WAW igår och besökte LOT's lounger i non Schengen. Instämmer i klagokören. *A delen påminde väldigt mycket om en miniversion av Paldiski Palace i Torsk på Tallin där interiören f.ö är inspelad på Spånga Folkan.
 
Mycket trevlig reserapport att läsa, blev väldigt sugen på att åka till Istanbul! Du som har bra koll på Turkish Airlines, hur ofta brukar de köra erbjudanden från Sverige och brukar det endast vara från ARN eller möjligtvis från GOT också?
 
Last edited:
Toppen