Vueling - vad kan jag förvänta mig?

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av fmansson, 20 Mars 2013.

1. fmansson

fmansson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittar inget konkret om Vueling här.
    Någon som flugit dem och isf vad väntar?

Är de med i någon allians? Jag bokade en biljett på Iberias hemsida med ett IB-nummer som börjar på 5*** men det är Vueling-metall. Avios då på BAEC?

2. Homer

Homer Medlem

http://www.businessclass.se/ovriga-...goeteborg-landvetter-barcelona.html#post84594

http://www.businessclass.se/oneworld/10005-ex-oslo-med-iberia-moejligt-pa-iberia-com.html#post127472

3. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  4. Homer

Homer Medlem

det är väl ungefär den sträcka man max kan stå ut med om man inte är 1.5m och väger 50kg

Vueling flyger fö mellan Moskva och ALC, där kan man snacka om fakirrutt :p

5. fmansson

fmansson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för svar!
    Jag ska flyga enkel Vigo-Barcelona så jag borde väl överleva med eller utan avios...

6. Homer

Homer Medlem

7. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej

Jag har flugit med dem 2ggr, båda gångerna mellan BCN-PMI som tar ca 40 min. Det du kan förvänta dig är absolut ingenting.. Däremot har de ibland väldigt bra priser. Tänk Ryanair fast på spanska så blir du inte besviken.

8. Homer

Homer Medlem

Nja, inte riktigt, Vueling flyger från "riktiga" flygplatser LHR, ARN osv. och har Businessclass! :cool:

9. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok :). Men ombordkänslan är Ryanair..

10. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har nu flugit Vueling inrikes i Spanien. En bra flygning. Det är trångt men fräscha A320 och snygga flygvärdinnor (inte sett denna nivå sedan vi flög med Olympic för fyra år sedan)!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!