Vornesitzen.de arrangerar mileage runs med Lufthansa Private Jet

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Bonden, 22 December 2011.

1. Bonden

Bonden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Cornelius

Cornelius Medlem

Absolut, väldigt coolt! Dock, med alla reorna Lufthansa-gruppen har för sina premiumbiljetter är det väl inte direkt någon poängmaximerande affär.

Någon här som har någon erfarenhet med att flyga Lufthansa Privatjet?

3. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte i närheten av att vara lika förmånligt som den tidigare berömda LHPJ bonusen som gav upphov till flera HON runs.

4. Bonden

Bonden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ahhh, nu känner jag att jag inte hänger med LHPJ bonus?

5. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  6. Läge för Buissniesclass.se att få till en motsvarande deal med start från GOT och prisläge 10-15000 med ett antal private resor som resulterar i HON- status. Blir vi många hyr vi en A380...
    Gärna motsvarande även med BMI, Swiss, Turkish, Etiopian, osv..men även med med obskyra allianser som One World osv
    Ingår det sol och fri sprit så är jag självklar som förste man på bokning...

Last edited: 22 December 2011

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!