Senaste nytt

Visade Pandion kort hela flighten

agehall

Medlem
LH, LX och BA har nog noll koll på om det sitter en Pandion någonstans. :) Däremot har de säkert koll ifall det sitter en HON eller en GGL någonstans.

SAS borde verkligen ha koll på pandions ombord. Så många kan det inte finnas på varje flight.
 

Traveller

Medlem
LH, LX och BA har nog noll koll på om det sitter en Pandion någonstans. :) Däremot har de säkert koll ifall det sitter en HON eller en GGL någonstans.

SAS borde verkligen ha koll på pandions ombord. Så många kan det inte finnas på varje flight.

SAS har bra koll på om det är en Pandion ombord. Det är få fighter jag inte får någon slags markering om att dom vet det. Eftersom jag nästan jämt sitter på 1D så hör jag även då dom gör den interna briefingen (kabinchefen ringer bak och informerar personalen som är där bak) och då berättar dom ju att det är X passagerare ombord, Y infamt och X pandion. Det mesta jag varit med om är 3 pandions (från LHR) men oftast är jag nog själv.
 

NotRyan

Medlem
Jo, men att de ger dig den extra lilla nicken är väl inte så konstigt - du är ju trevlig! :)

Och "känd", ej att förglömma - reser man så mycket så börjar dom känna igen personen. Det har hänt att Pursers som jag rest med ett par gånger har stuckit till mig några extra flaskor NF, och då är jag närmast kastlös (EBG)...

Nog tror jag att dom har bra koll, fast dom kanske inte kände för att svara på sådana frågor från kreti och pleti ...
 

Patrick

Medlem
Det är bra att ni som är det känner er uppmärksammade, lite av huvudsaken med medlemsskapet. :)

Inte alltid, men ofta, blir det en liten snackstund med crew ang. Pandions eller annat sasrelaterat. Nu sist ojade de sig lite över ytterligare en nivå att ha koll på (EBD). ;)
 
Det är bra att ni som är det känner er uppmärksammade, lite av huvudsaken med medlemsskapet. :)

Inte alltid, men ofta, blir det en liten snackstund med crew ang. Pandions eller annat sasrelaterat. Nu sist ojade de sig lite över ytterligare en nivå att ha koll på (EBD). ;)

OT: Visste dom några detaljer? Gissningar om vad EBD skulle innebära? :D
 

A380*G

Medlem
LH, LX och BA har nog noll koll på om det sitter en Pandion någonstans. :) Däremot har de säkert koll ifall det sitter en HON eller en GGL någonstans.

SAS borde verkligen ha koll på pandions ombord. Så många kan det inte finnas på varje flight.

Ja Pandions har de ingen koll på på *A eftersom de antingen skrivs on om SK*G eller som SKP.
Men passagerarmanifestet läser de definitivt så att de har koll på statuspax och VIP.
 
Toppen