Senaste nytt

Visade Pandion kort hela flighten

Concorde

Founding Member
Är det inte två saker vi snackar om nu.
1. Kroggäster, hangarounds och andra, särskilt de som sparar i ett år för att ha råd att köpa 14 öl under Gotlandsveckan, som har ganska lite pengar och gärna vill hänga med nån rik snubbe.
2. De som står i/äger baren.

EBG imponerar nog stort på 1., men inte alls på 2.
Per

Du glömde 3:
Drinkborden med Star Wars musik. 'Äga baren' blir ledsen och får avgrundsdjupt komplex när bästa borden drar in en Salmanazar och ett par Magnum Gåsar. Snyltarna runt honom ler nervöst och försöker nästla in sig på drinkborden istället...
 

freno

Medlem
haha kul läsning =), men jag har faktiskt haft en som trängde sig före mig i kön och visade sitt BAEC Bronze i ansiktet på mig, han insåg sen att den kön jag stod i bara gick till First/Club och inte ekonomi som han skulle resa:p
 

Concorde

Founding Member
Inte helt ovanligt...
För någon vecka sedan hade vi en lite stressad typ med den där uppsikten "jag är viktigare" som markerade att vi kanske ska göra plats på LHR T5 Fast Track Security. Han hade två Silvertaggar på sin carry-on... han noterade dock förskräckt Guld taggen på min sons lilla ryggsäck. Syntax Error.
 

sembl

Medlem
Du glömde 3:
Drinkborden med Star Wars musik. 'Äga baren' blir ledsen och får avgrundsdjupt komplex när bästa borden drar in en Salmanazar och ett par Magnum Gåsar. Snyltarna runt honom ler nervöst och försöker nästla in sig på drinkborden istället...

Du menar när man går ut i London =) klassiska exempel är Libertine och Project där de kör Star Wars, gubbar i dräkt som sprutar kolsyreis i luften och fyrverkerier i xx antal flaskor Dom P så att alla verkligen kan se att det är detta bord som gäller!
 

Patrick

Medlem
Iofs har jag lite förståelse. ;)

Jag har som "hobby" att fråga någon från crew hur många Pandion det finns med på flighten och det är sällan någon har kunnat svara rakt av. Jag tror inte crew läser passagerarlistan längre.

Han kände sig helt enkelt inte vippad. ;)
 
Toppen