Virgin Australia Status Match

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av Concorde, 26 Augusti 2011.

1. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Tja om någon har en adress i Australien, why not. Björnström? :D

Velocity Frequent Flyer Status Match Promotion

Link: virginaustralia.com/status-match

Who is eligible for a status match with Velocity?

If you are an Australian resident, over the age of 18 and hold a status higher then entry level in another airline loyalty program*, you may be eligible for a status match.
    How do I apply?

To be considered for a status match, please email the following to statusmatch@velocityrewards.com.au:

In the subject line, include the status you are seeking to be matched to (e.g. Gold)
    Your Velocity membership number. If you are not a Velocity member, join now using ‘STATUSMATCH’ as the promotional code
    A copy of your most recent frequent flyer monthly statement or a scanned copy of your current frequent flyer card. Your statement or card must clearly show the date of validity and your current status level

What happens next?
    Please allow 4 weeks for processing after receipt of your request. If your request is approved, confirmation will be sent to you by email^ and you will receive a Velocity membership pack containing your new card in the mail.

1 person likes this.
  2. Hehe, det där kanske vore något. Tack för tipset!

3. Magino

Magino Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Intressantare för oss i norr är att om du är Velocity Guld så får du ett även Guld status hos Hilton HHonors och om du blir matchad till Platinum får du Diamond status hos Hilton HHonors. Medlemskapet är giltigt i 6 månader men förlängs till 12 månader om du göra fyra stays på Hilton.

2 personer gillar detta.
  4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ohh, då blev det ju helt plötsligt väldigt intressant.

5. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Ja nu j-vlar. Tack för tipset. Nån som kan fixa en adress i AU?

Såg att man kan också få Platinum med IHG istället för Diamond med Hilton.

Last edited: 5 September 2011
  6. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Stort tack för tipset! Fick banne mig platinum av dem.

7. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Och idag uppgraderades till sist (efter lång väntan) mitt Hilton-kort till Diamond tack vare Velocity. Mycket passligt eftersom jag ska bo på Hilton imorgon :)

1 person likes this.
  8. stewigriffin

stewigriffin Medlem

Vad är fördelar med att ha HHonors Diamon status? Uppgradering?

9. Mattias Edstrom

Mattias Edstrom Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stewigriffin skrev: "Vad är fördelar med att ha HHonors Diamon status? Uppgradering"

Gratis Wifi och gratis frukost. Vad gäller frukosten så varierar den från sk. continental breakfast till vanligt Hilton buffé, beror på hotellen. Du har också i regel rätt till uppgradering till Executive floor där även frukost ingår. Mer bonuspoäng än t ex. HH Gold. Jag har gold status på mitt HH och har blivit uppgraderad varje gång till executive när jag bott på Hilton.

Last edited: 6 Januari 2012
  10. Fixade du adress i Australien? Och isf hur?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!