Virgin Atlantic Upper Class London - New York 1247 GBP

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Glenn E, 7 November 2012.

1. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    13350 SEK inkl skatt.
    Boka innan 22 nov.
    Res ut 14 dec tom 4 jan.
    God tillgänglighet på detta pris.
    Virgin har prisbelönad business lounge i London:p

2. Normalt matchar VS alltid British Airways, så det kommer inte överraskande...

Blir bra till nästa jul när VS är med i Star Alliance :cool: Så under 2013/14 blir det kul med Qatar i One World och Virgin i Star :p

3. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    SkyTeam, sorry to disappoint. Eller En fjärde allians.
    VS Upper Class har förbättrats på senare tid. Maten framför allt.

4. Nu är allt detta lite off topic:

"ScaryTeam" kan det bli om några av medlemmarna där tar över Singapore Airlines andel av bolaget. Har svårt att se detta utan och att man vill sitta kvar med 49% andel i ett bolag som är i en kornkurrande allians. "Stranger things have happened" och med tanke på Ethiads 20% av Air Berlin som numera är kvar i One World, men med nytt samarbete med AF/KLM vet man aldrig. Ordet är väl "Coompetition", något man ser mycket av i IT.

Det får mig att tänka på det "Scorleonska": "Keep your friends close, but your enemies even closer". Kanske det är hela tanken :cool:

5. Homer

Homer Medlem

Virgin, Emirates och Norwegian?

Många som skulle sätta kaffet i vrångstrupen då.

6. Den hade jag gärna sett! Med Emirates "Skywards" som intjäningsprogram...

Dock tror jag att Virgin, Emirates & Easyjet ligger närmre till hands, då Emirates och Easyjet nyss knöt ett avtal.

On topic: Riktigt bra pris! Dock hade jag fortfarande prioriterat British Airways, då man får en del värdefulla TP för de 1.500SEK som skiljer :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!