Senaste nytt

Virgin America First Class- The American way, all the way!

mha321

Medlem
Kanske inte för amerikanska flygbolag, men på asiatiska flygbolags flygningar inom Asien är det helt möjligt.

Jag har sett Lufthansa fixa det på STR-FRA, vilket är under 100 miles. Visserligen inte så många i Business, och fort fick det gå. Tyvärr satt jag en rad för långt bak för att se vad de faktiskt fick, men det såg ut som en typisk halv-varm-måltid-inom-europa.
 

doc

Medlem
Nu går vi OT här, men kan inte låta bli. Jag åt varm frukost på BA-flighten Bryssel till London Heathrow, vilket är 200 Miles.
 

criced

Ny medlem
Har flugit billigt billigt (900 kr tror jag) med Virgin America från kust till kust i deras A320 och det är väldigt mycket värde för pengarna längre bak i kabinen. Vill man ha nått å äta så beställer man det i skärmen franför sig och betalar med sitt kort. Vips så kommer en flygvärdinna med det man har beställt!
 

Voyageur

Medlem
Har flugit billigt billigt (900 kr tror jag) med Virgin America från kust till kust i deras A320 och det är väldigt mycket värde för pengarna längre bak i kabinen. Vill man ha nått å äta så beställer man det i skärmen franför sig och betalar med sitt kort. Vips så kommer en flygvärdinna med det man har beställt!

Som sagt, de är allt mer en frisk fläkt på den lite insomnade amerikanska flygmarknaden.
 
Toppen