Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

Coco

Medlem
Jag fick poängvarianten. Men vet någon om den tidigare kampanjen för Dagens industri kommer att räknas på brickan? Jag har dock inte fått dessa poäng registrerade ännu och rutan är inte markerad.
 
Jag fick poängvarianten. Men vet någon om den tidigare kampanjen för Dagens industri kommer att räknas på brickan? Jag har dock inte fått dessa poäng registrerade ännu och rutan är inte markerad.

Jag hade en del saker som försäkring (julkalendern) och annat jag gjort tidigare markerat, så den borde baserat på det markeras när poängen ramlar in.
 

gdaily

Medlem
Förbannad? Är väl bara kasta och vänta på nästa som kommer, ingen som tvingar någon att vara med.
Som sagt, jag har inte fått någon av de senaste två-tre pointsboosterna heller. Och kommer väl därför att inte få någon i framtiden heller - vilket innebär att jag håller mig till BA/Oneworld. Synd, för jag skulle gärna flyga SAS, det ät så fånigt att behöva mellanlnda i Helsingfors, Berlin eller London när man kunde flyga direkt.
 

Lindberg

Medlem
Jag fick poängversionen och allt som skulle vara kryssat var kryssat så jag har inte mycket att klaga på. 120k poäng och EBS.
 

FFS

Medlem
Jag fick 2-4-1 varianten. Räcker med att tanka på Preem så kan jag åka till Barcelona eller Prag för halva priset. Kanske kan vara nåt
 

SvartMjolk

Medlem
Jag fick poängvarianten. Men vet någon om den tidigare kampanjen för Dagens industri kommer att räknas på brickan? Jag har dock inte fått dessa poäng registrerade ännu och rutan är inte markerad.

Jag har fått mina poäng för DI-kampanjen med provmånad för 99 kr. Jag har fått den rutan "kryssad" på bingon så den räknas med. :)
 

Vaniljvodka

Medlem
Jag har
EBG
215k SAS-poäng
0 färdiga rader
5 inprickade rutor
fick 50%-varianten.

Kommer inte börja prenumerera på nån av tidningarna eller ansluta mig till Skandias banktjänst. Däremot så signade jag upp för Fortum-dealen förra året så den borde vara ikryssad, men är det inte. Får nog ringa dom.
Har även signat upp för Preem-dealen så med dessa två så borde jag få två rader. Tror dock inte att jag kommer utnyttja erbjudandet hursomhelst, då ingen av destinationerna på de raderna lockar.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Som sagt, jag har inte fått någon av de senaste två-tre pointsboosterna heller. Och kommer väl därför att inte få någon i framtiden heller - vilket innebär att jag håller mig till BA/Oneworld. Synd, för jag skulle gärna flyga SAS, det ät så fånigt att behöva mellanlnda i Helsingfors, Berlin eller London när man kunde flyga direkt.

Jag har inte heller fått någonting, inte ens det här mailet :O
 

DrKlas

Medlem
Kul idé men absolut inget som kommer få mig att byta bank eller elleverantör och då omöjliggörs ju 6 av 8 möjligheter. Resten av rutorna har jag redan eller kan lätt fixa, men jag kommer nog inte offra hotellpoäng för att få poängrabatt på en resa jag inte har tänkt att göra.
 
Toppen