Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

SK

Medlem
Jag har:

210k poäng
Ingen färdig rad
Fyra "duttar" totalt
Fick poäng varianten


Har de kastat tärning om vem som skall få poäng resp. 50%?
 

mha321

Medlem
EBD
Drygt 200k poäng på kontot
1 färdig rad
6 avklarade rutor
fick 50%-varianten

Den färdiga är Warzawa och Aten (ointressant för mig), och det ända sättet att faktiskt få någon det minsta intressant destination är att signa upp för banktjänster (som jag inte kommer göra) som ligger i mittenrutan.
 

Magino

Medlem
Jag vill poängtera att från min sida tycker jag det är jättekul att SAS verkligen börjat satsa på sitt bonusprogram och erbjuder massa sätt att tjäna poäng på. Tycker även denna kampanj är ett trevligt tillskott även fast jag inte fick den varianten som jag helst hade viljat ha. Tyvärr kan man ju inte tillfredsställa alla varje gång :)
 

jumbooze

Medlem
EBD Drygt 200k poäng på kontot 1 färdig rad 6 avklarade rutor fick 50%-varianten Den färdiga är Warzawa och Aten (ointressant för mig), och det ända sättet att faktiskt få någon det minsta intressant destination är att signa upp för banktjänster (som jag inte kommer göra) som ligger i mittenrutan.
Samma här, EBD, liknande poäng och samma 50% och WAW o ATH, hade hellre jagat poäng...
 
D

Deleted member 4971

Guest
Sådant här gör mig förbannad - min kollega som sitter två meter ifrån mig fick "poängvarianten". Jag fick 50%-varianten. För mig helt ointressanta resemål...

Förbannad? Är väl bara kasta och vänta på nästa som kommer, ingen som tvingar någon att vara med.
 

SvartMjolk

Medlem
Jag vill poängtera att från min sida tycker jag det är jättekul att SAS verkligen börjat satsa på sitt bonusprogram och erbjuder massa sätt att tjäna poäng på. Tycker även denna kampanj är ett trevligt tillskott även fast jag inte fick den varianten som jag helst hade viljat ha. Tyvärr kan man ju inte tillfredsställa alla varje gång :)

Jag håller med. Hade själv också velat ha varianten med poäng, men jag reser massor både kort och tvärs så jag tycker det blev bra ändå. Har en del ifyllt redan, men kan nog även håva in drivmedel inom kort.
 

mha321

Medlem
Jag vill poängtera att från min sida tycker jag det är jättekul att SAS verkligen börjat satsa på sitt bonusprogram och erbjuder massa sätt att tjäna poäng på. Tycker även denna kampanj är ett trevligt tillskott även fast jag inte fick den varianten som jag helst hade viljat ha. Tyvärr kan man ju inte tillfredsställa alla varje gång :)

Håller med, det är absolut en bra trend! Och varianten med "bingobricka" var en kul variant.
 

adhoc76

Medlem
Inte alls så tokigt... hade ändå funderat på att åka till Berlin i höst och med hjälp av bingon kan jag nu boka två för en :cool:
 
Toppen