Senaste nytt

Vinn resa till Brasilien med Swedavia och TAP

Som den medvetna resenär man ibland är så valde jag att boka rum i Manaus direkt när jag såg tävlingen.
Ser ut som att den bokningen får gå tillbaka. ;-)
 

johan_fbg

Medlem
Om jag hade vunnit hade "&" inte varit ett ord. Som förlorare inser jag däremot att "&" är ett ord.

& = et-tecken = et = et cetera

Men stort grattis till han som vann och fick bjuda med sin polare. Grym grej.
 
Sjukt bra rim. Inser nu att jag aldrig behöver ställa upp i dessa motiveringstävlingar mer.
Somliga har nog detta som heltidsjobb. ;-)
 
Last edited:

NiNE

Medlem
Mycket skickligt rim måste jag säga. Av rimmet att döma är det en tävlare som varit med förut, och googlar man namnet ser man honom på en del vinnarlistor. Stort grattis till honom! Värdig vinnare.

Bjussar på mina försök:
Bidrag 1 :
Mina drömmars resa börjar på Arlanda, för att flyga till Brasilien och uppleva sann kämpaanda.
Hoppas jag chefen lyckas uppmana, att ge mig ledigt för att uppleva fotbollsfest och Copacabana!


Bidrag 2 :
Har alltid drömt om att se Ronaldo. Resekontot visar dock ett minussaldo.
Swedavia och TAP kanske kan göra det möjligt i alla fall, så att jag får se USA – Portugal?
 
Mycket skickligt rim måste jag säga. Av rimmet att döma är det en tävlare som varit med förut, och googlar man namnet ser man honom på en del vinnarlistor. Stort grattis till honom! Värdig vinnare.

Tror han har en skicklig pappa bara. ;-)

allanbrallan ‏@holmbergalice 1 tim
@bjorklindfelix haha erkänn pappa vann?�� men wohoo fan va kul����

Felix Björklind ‏@bjorklindfelix 1 tim
@holmbergalice haha ja hade varit omöjligt annars ju! Jaaa till Amazonas oxåååå ��
 

NiNE

Medlem
haha ja det har du rätt i, Peter Björklind förekommer desto oftare på vinnarlistor. Och han tycks vara medlem i ett visst tävlingsforum där jag var mycket aktiv tidigare...
 
Toppen