Senaste nytt

Vinn manschettknappar från BusinessClass

Status
Stängd för vidare inlägg.

SvartMjolk

Medlem
Jag har precis fått ett nytt jobb, som ibland kommer kräva att jag är mer representabel än jeans och t-shirt. Min garberob fylls på efter hand, men jag saknar ett par riktigt snygga manschettknappar. Mina kollegor tycker redan jag är galen när jag pratar om poängjakt, resor i första klass och bonusprogram i olika allianser. Manschettknapparna skulle helt enkelt bli detaljen som kompleterar mig;)
 

mrflyt

Medlem
Då jag kan få problem att komma åt internationella loungen i istanbul vid min anslutning inrikes, så hoppas jag vingarna på manschetterna ger mig tillräcklig bärkraft så jag kan flyga förbi kontrollen till transithallen.
 

Malu

Medlem
Likt MacGywer så kom jag direkt på tio bra användningsområden;

Använda som spelpjäs i Monopol.
Klämma fast på en trist drinkpinne.
Dyrka upp toalettdörrar.
Kortsluta kablar i hissar.
Sprätta upp brev från Skatteverket.
Ta hål på apelsinskal med vingen.
Skrapa trisslotter.
Lägga under kudden och drömma om resor.
Använda stjärtfenan som stjärnmejsel.
Lura små barn att det är flygande delfiner.
 

erhel

Medlem
Det skulle vara perfekt med dessa manschettknappar för att rädda upp det faktum att jag blivit medtvingad på en charter. Då gäller det att i alla fall vara stilig under tiden!
 

rob74

Medlem
Stort "måste-ha-frack-event" väntar mig i oktober! 50-årsjubileum för en förening jag är med i här i Kiruna och har ett framträdande uppdrag inom. Blir en massa folk från troligen hela Sverige, en del från Norge samt även Åland, plus förmodligen lite till. Då är det ju på sin plats med lite snygga manschettknappar!
 

FlyingFire

Medlem
Om jag skulle vinna ett par av dessa manschettknappar skulle de användas med stort nöje under fester och middagar. Jag är alldeles strax nyexaminerad civilingenjör och vill göra ett snyggt intryck på mitt första riktiga jobb. Även där skulle ett par snygga manschettknappar göra sig bra, detaljer som conversation-pieces är aldrig fel tycker jag.

Och varför inte på BC.SE's julbord jag ämnar närvara på i år? (förutsatt att det blir ett, men det räknar jag med)
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen