Vinn 30 övernattningar i ett Radisson-hotell

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Gnopps, 25 Augusti 2011.

1. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    Radissonblu har en tävling till 31 augusti där du ska designa (välja x antal egna bilder) ett hotellrum och sedan få flest röster på din design. Vinner du får du rätt att bo i rummet totalt 30 nätter under ett år.

Radisson Blu design holiday

Jag är själv för lat för sådana här tävlingar som kräver att jag måste värva massa röster. Om du gör ett bidrag posta länken här så ska du nog få ett par röster!

1 person likes this.
  2. Jacob

Jacob Medlem

Kul initiativ, det är ju lite udda i alla fall och kan säkert bli några kul tävlingsbidrag.
    30 gratisnätter som pris är dessutom värt en hel del pengar.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Största problemet är väl att hotellnätterna var i ett och samma hotell, eller missförstod jag det hela? Det hade varit skoj att skicka in något, men jag tittade lite på vad de redan hade för bidrag och det skulle nog krävas en hel del jobb för att ha en chans att komma någonvart.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!