Förstår inte vad SAS har med detta att göra riktigt. SAS har inte gjort något fel, de har inte sålt denna resa till dig, möjligt att några av de flighter du gjorde var med SAS dock.
Säg att du ville kreditera dina poäng för denna resa till United eller Lufthansa, hade du då varit sur på dessa bolag för tt du inte fick poäng för alla flygningar?
Som många andra redan sagt, det är nog Kilroy du ska vända dig till först och främst om dom nu lovat dig något.
Den bokningsklass man har på sin biljett ligger till grunden för hur mycket poäng man får, ofta bara 25% för billig economy till EuroBonus på andra bolag än SAS, ibland även 0%.
SAS har nog inte lovat dig några poäng för denna biljett du köpt, vilka poäng som SAS krediterar för flygningar går att läsa här
Flygbolag - SAS och det är upp till var och en att kontrollera hur mycket poäng man får för sin bokningsklass med aktuellt flygbolag.
Innan jag blev någotsånär en medveten resenär så flög jag med Austrian, bokades i en bokningsklass som gav 0% till EB, det var sista gången jag gjorde det misstaget.