Vilnius Airport Business Lounge, Vilnius

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av Jacob, 14 December 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

Vilnius Airport Business Lounge, Vilnius

En enkel lounge med en fräsch och modern inredning och ett mindre utbud av drycker, smörgåsar och snacks.

Se hela inlägget

2. andreijas

andreijas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Även om man får EuroBonus poäng för resan med Air Balitic(tex Vilnius-Riga-Stockholm) kommer man ej in i Loungen när man reser med Air Balitic med sitt Star alliance guldkort..

3. Anfield

Anfield Medlem

Enkel men mycket trevlig Lounge , Som du skriver missade jag smörgåsarna första gången jag var där. verkligen skumt ställe att ha dom på.

4. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Enligt Browse and find airport lounges - Star Alliance får man inte heller tillgång till denna lounge om man flyger Vilnius - Köpenhamn med SAS-metall (eller egentligen Cimber-metall) i Go och har SAS-guldkort. Stämmer verkligen det?

5. I höstas/vintras när jag var där senast så hade du haft access enligt ovanstående, kan kolla på måndag då jag är där igen:)

6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja. Hade inga problem att komma in där med TK Elite och resa med SAS operated by Braathens Regional.

Överlag en ganska hyfsad lounge, med sköna soffor och lugn atmosfär. Utbudet var begränsat men innehöll alla essentialls (förutom cola light, av någon märklig anledning). Gillar dock att läsken kommer i halvlitersflaskor och mackorna är packeterade. Perfekt att ta med sig och äta ombord på flygplanet, om tiden i loungen är knapp.

7. NotRyan

NotRyan Medlem

Det stämmer INTE, du har tillgång till loungen....

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!