Senaste nytt

Samsonite Lite Biz, bra pris?

Sir Lemon

Medlem
denna. Är det tillräckligt bra pris?
 

Attachments

  • IMG_3871.PNG
    IMG_3871.PNG
    161,4 KB · Visningar: 388

JacobGBG

Medlem
Vette tusan om jag skulle betala 4k för en Samsonite. De gör bra grejor men för mig som är en del i NYC vet att man kan hitta bra Samsonite på Century 21st för en spottstyver av listpriser.
 

Abbs

Medlem
Kan vi inte försöka ha någorlunda beskrivande trådtitlar? Samt försöka söka efter liknande trådar där man kan ställa korta frågor såsom denna, blir mest spam annars. Anmält till moderator för att ändra trådtitel/slå ihop med annan tråd.
 

Rebel

Medlem
Jag har en sån. Den fungerar bra tycker jag. Ända problemet är att jag inte får ner bose hörlurarna i fodralet i lilla facket. Jag köpte min på rea, men tycker nog att priset du har där är ganska dyrt. Jag tycker att det finns bättre väskor till dom pengarna???
 

Silverfux

Medlem
Jag har en sån. Den fungerar bra tycker jag. Ända problemet är att jag inte får ner bose hörlurarna i fodralet i lilla facket. Jag köpte min på rea, men tycker nog att priset du har där är ganska dyrt. Jag tycker att det finns bättre väskor till dom pengarna???
Det går att få ner boselurarna i fodralet, så gör jag alltid, vinkla dem och ha de högst upp :). Jag och frun har den väskan och båda tycker att det är bästa kabinväskan hittils :)
 

Sir Lemon

Medlem
Jag har en sån. Den fungerar bra tycker jag. Ända problemet är att jag inte får ner bose hörlurarna i fodralet i lilla facket. Jag köpte min på rea, men tycker nog att priset du har där är ganska dyrt. Jag tycker att det finns bättre väskor till dom pengarna???
Normalpris verkar vara 4000-4500, men rean ovan gav 320 Euro. Inte lite det heller iofs. :(
 

Rebel

Medlem
Det går att få ner boselurarna i fodralet, så gör jag alltid, vinkla dem och ha de högst upp :). Jag och frun har den väskan och båda tycker att det är bästa kabinväskan hittils :)

Det svåra är att få ner fodralet med hörlurar i lila facket, tycker jag. Speciellt om man har annat med som tex en bok
 

PhNi

Medlem
denna. Är det tillräckligt bra pris?

Köpte en sådan tidigare. Fick nog måndagsexemplar då hjulet gick sönder efter någon vecka. Gick tillbaka och snackade till mig att få pengarna tillbaka (då de först ville reparera väskan eller tillgodokvitto), köpte istället Prodigy Bespoke Resväska med 4 hjul 55cm 16.4" | Samsonite

och är supernöjd. Billigare dessutom. I efterhand hade jag inte köpt den första väskan om jag vetat att den andra fanns (köpte inte i samma affär).
 
Toppen