Senaste nytt

Vilket Hotell ska jag välja i Stockholm?

jerixon

Medlem
Mycket bra val.
Fick en uppgradering till Business class corner room sist och det var riktigt nice! Loungen tycker jag är väldigt bra och jag kan faktiskt inte klaga på någonting under min vistelse. Rakt igenom premium!

Det blir nog inte Grand denna gången för jag tar det när jag är EBD igen.
Jag var upptagen den helgen i oktober så det fick bli i januari istället.
Då hittade jag Hilton för 1100 kronor och jag kommer nog vara HHD då.
Så det fick bli Hilton.
Tack för alla svar!
 
Mycket bra val.
Fick en uppgradering till Business class corner room sist och det var riktigt nice! Loungen tycker jag är väldigt bra och jag kan faktiskt inte klaga på någonting under min vistelse. Rakt igenom premium!

Fick hörnrum också sist på Executive (1st floor) och det var ett fantastiskt rum med väldigt trevlig utsikt åt flera håll. Det ända som kan anmärkas är väl att det ligger precis ovanför baren, så om man är ljudkänslig kan det höras lite på helgerna.
 

trekker

Medlem
Jag bodde på hilton slussen i veckan, det slår radisson på alla plan. Checkade in sent i lördags och fick ingen uppgradering pga helt fullt hotell, frågade dock igen dagen efter och fick en king exec på plan 1. Loungen var riktigt bra med riktigt bra tilltugg, frukosten väldigt bra och med drinkvouchern även ipa:n i baren. Personalen var mycket trevlig, speciellt vid frukost. Utsikten över gamla stan både från rummet och loungen var grym. 20161011_171246.jpg 20161009_195106.jpg 20161009_195113.jpg 20161011_170456.jpg
 
Toppen