Senaste nytt

Vilket Hilton hotell rekommenderas i New York?

Senator

Moderator
Hur ser det ut med uppgradering på Fashion District eller Times Square ?

Fashion District finns det ingenting att uppgradera till eller High Floor är det ända.

Men om du bokar så skicka mig PM men när du skall så meddelar jag receptionen att du kommer med dina detaljer om du är HHD eller HHG.. Då kan vi be om allokering av rum redan nu samt bestämma frukostalternativ..
 

Andreas.Net

Medlem
Fashion District finns det ingenting att uppgradera till eller High Floor är det ända.

Men om du bokar så skicka mig PM men när du skall så meddelar jag receptionen att du kommer med dina detaljer om du är HHD eller HHG.. Då kan vi be om allokering av rum redan nu samt bestämma frukostalternativ..
Hur skall jag boka då tycker du, t ex. om jag bokar Guest room King Bed, kommer jag fortfarande att kunna få ett High Floor i och med mitt HHD ?
/A
 

Andreas.Net

Medlem
Fashion District finns det ingenting att uppgradera till eller High Floor är det ända.

Men om du bokar så skicka mig PM men när du skall så meddelar jag receptionen att du kommer med dina detaljer om du är HHD eller HHG.. Då kan vi be om allokering av rum redan nu samt bestämma frukostalternativ..
Då har jag bokat Hilton Fashion District, du har även fått ett PM från mig.
 
Toppen