Vilket hotell i London skall vi välja

Diskussion i 'Resmål & visum' startad av Andreas.Net, 19 Januari 2016.

1. Andreas.Net

Andreas.Net Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi planerar en weekend i London med familjen (2 vuxna, 3 barn) under sportlovet (v.7) och sitter just nu och funderar på hotell, jag har följande bonuskort:
    HHD
    CCG
    BWD

Så någon av dessa kedjor kommer det nog att bli och det står nog mellan något Club Carlson eller Hilton hotell, frågan är dock vad vi skall satsa på ?

Tacksam för all hjälp jag kan få.
    /Andreas

2. Per N

Per N Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi åker också på sportlovet 2 vuxna + 1 barn. Valet föll på DoubleTree Westend tack vare läge och pris. Vi har bott där tidigare och det var helt ok.

3. Andreas.Net

Andreas.Net Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi lutar åt Hilton London Wembley det ser väldigt fräscht ut och priserna var bra, samt att det finns pool, exec lounge + familje rum

4. Eskil Krook

Eskil Krook Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har varit på samma. Instämmer i ovanstående kommentar, mycket fint hotell och härlig stämning. Lite stökigt i poolen i bland dock. Men värt att rekommendera!

5. hanson

hanson Medlem

Jag var på BW Mornington för nåt år sen. Helt OK för att spendera sina BW-poäng

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!