Vilket hotell har det bästa gymmet?

Diskussion i 'Hotell' startad av maba, 7 Oktober 2012.

1. maba

maba Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänkte höra med er vilket hotell ni tycker har det bästa gymmet, själv tycker jag nog att Renaissance Polat Istanbul ligger riktigt bra till.

2. NotRyan

NotRyan Medlem

Fraser Place i Seoul. Riktigt bra gym med tillhörande pool-avdelning..

Mvh
    /NotRyan

Hundrande inlägget... :)

3. I Stockholm:
    Grand Hotel (Raison d'etre Spa)
    RadissonBlu Royal Park Hotel (Sturebadet)
    Elite MarinaTower (Sturebadet)

4. Perra

Perra Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gillar Interkontinental Warszawas gym på 43/44 våningen

5. Av någon anledning gillar jag gymmet på Sheraton Tower i NYC. Hotelet i sig är ingen höjdare och flygpersonal hamnar där ofta.. Men gymmet är riktigt bra..

Lustigt nog så är det bästa hotel gymmet jag varit på I Kampala. Protea Hotel. Stort gym, alla grejer, handukar super trevlig personal och man har en egen TV vid nästan varje Cykel/rodd/kross maskin

6. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gym på hotel i all ära men jag hade tyckt det varit väldigt härligt med gym i anslutning till loungen. Finns det på något ställe i världen?

7. TorbjornMieden

TorbjornMieden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    vad menas med gym ?

Löpband och crosstrainer el komplett utrustat ?

8. GillBates

GillBates Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ett gym i allmänhet skall självfallet också vara utrustat med vikter eller maskiner för styrkeövningar. Men i dessa sammanhang får man väl vara glad för vad som finns.
    Jag skulle nog tro att det är svårt att få till tiden att gymma vid flyplatsen där resan startar (oftast kommer man väl ganska nära inpå avgång med för lite tid till dylikt), men vid långa layovers eller vid förseningar hade det varit super (givet att det finns duschar....).

Någon som vet att det finns i lounge eller på flygplats (airside)?

9. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det enda jag kan komma på som kommer i närheten är swing- och putt-rum för ambulerande golfare i Malaysian airlines KUL-lounge (satelliten).

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    edit: nvm, fel tråd.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!