Senaste nytt

Vilket Hilton hotell rekommenderas i New York?

Fedup

Medlem
Någon som testat Double Tree i financial district? Vill helst bo en aning lyxigare, men läget är perfekt för de syften jag faktiskt är där för!
Kör Conrad om du vill bo runt FiDi. Double Tree i FiDi är såvida jag hört ganska litet och jag skulle absolut inte kalla double tree "lyxigt" men det är givetvis bättre än HGI osv
 

NotRyan

Medlem
Ingen som rekommenderar Hilton Times Square?
Jag tycker det var mycket bra i somras. Bra läge, grym utsikt.
Frukosten vet jag inte, då jag betalade för billigaste rummet.
Jo, jag rekommenderar faktiskt det hotellet. Fick ett trevligt rum när jag bodde där i oktober. Bra hotell, bra frukost (för att vara US)
 

Kricka

Medlem
Någon som har bott på hotell i Hiltonkedjan i utkanten av N.Y. ? Exempelvis
DoubleTree Jersey City eller Garden Inn Long Island ?
 

Najk

Medlem
Ingen som rekommenderar Hilton Times Square?
Jag tycker det var mycket bra i somras. Bra läge, grym utsikt.
Frukosten vet jag inte, då jag betalade för billigaste rummet.

Jag kan rekommendera Hilton Time Square.
Trevliga rum, bra frukost och grymt läge.
 
Jag bodde på Hilton Times Square för en dryg vecka sedan. Läget är bra, rummen trevliga men servicen lite trött. Betalade 139 USD per natt efter ombokning någon vecka innan ankomst.
 

Andreas.Net

Medlem
Jag och min fru skall till New York i maj, vi har sedan tidigare bokat ett hotell (Library Hotel) dyrt men verkar väldigt bra, nu är det dock så att jag nyligen blev HHD och nu funderar vi på att boka Hilton istället, vi gillar båda mer modern stil så Waldorf går bort.

Fråga nr 1 : Är det värt att satsa på ett Hilton med Executive Lounge, jag har hört att det är ganska kasst och att man behöver betala för alkohol ?
Fråga nr 2: Med ovanstående förutsättningar lite beroende på svaret på fråga ett vad skulle ni rekommendera ?

/A
 

agehall

Medlem
Fråga nr 1 : Är det värt att satsa på ett Hilton med Executive Lounge, jag har hört att det är ganska kasst och att man behöver betala för alkohol ?
Nej, inte om du är ute efter gratis sprit i en lounge.

Fråga nr 2: Med ovanstående förutsättningar lite beroende på svaret på fråga ett vad skulle ni rekommendera ?
Conrad är det enda som är det enda jag bott på som har riktigt bra rum. Men de har usel frukost och ingen lounge.
 
Toppen