Senaste nytt

Vilket flygbolag i Star Alliance har bäst första klass?

Dr. Miles

Expert
Ja, givetvis. Men då vore det väl bättre att namnge tråden "Bästa first class med Eurobonus" snarare än "realistiska"? 18k kan vara värt det, och
är realistiskt för många.
Absolut. Det finns redan trådar om detta ju. ;)
Vilket flygbolag i Star Alliance har bäst första klass? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Bästa First Class inom Star Alliance för EB-poäng? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

(Jag ser ingen vits med att ha flera trådar med liknande ämne)
 

palmen

Moderator
Då har ni haft mer framgång än mig har sökt på det nästan 10 mån ut utan någon jaktlycka.
Du menar att det inte finns en enda plats på Thai A380 från Frankfurt de närmsta 10 månaderna? Eller bara inte på dina datum? Jag bokade thai A380 BKK-NRT över påsk, fanns massor av tillgänglighet.
 

Sahlen

Medlem
Då har ni haft mer framgång än mig har sökt på det nästan 10 mån ut utan någon jaktlycka.

Du menar att det inte finns en enda plats på Thai A380 från Frankfurt de närmsta 10 månaderna? Eller bara inte på dina datum? Jag bokade thai A380 BKK-NRT över påsk, fanns massor av tillgänglighet.
Samma för mig. Fanns hur mycket som helst i jan och feb 2017 från Europa till Asien med Thai på A380.
 

JacobGBG

Medlem
Återigen så är det jag som har huvudet i arslet, jag sitter och söker på married sgements när jag borde söka på enskilda. Nu öppnades plötsligt en ny värld.
 

Johanna

Medlem
Vilken skulle ni säga är Star Alliance bästa First kabin om ni räknar in både hård- och mjukvara? Förklara gärna lite hur ni resonerar.
 
Toppen