Vilket av Radisson hotellen ska jag välja i Shanghai?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Bryant, 4 Februari 2013.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som sagt. Vilket Radison hotell i Shanghai anser du vara det bästa? Eftersom jag bara ska vara där en natt så vill jag vara nära det man bör vara nära i Shanghai (har aldrig varit där).

2. Tjaeng

Tjaeng Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Radisson Blu Shanghai New World är i särklass mest centralt. Ligger precis bredvid People's Square.

2 personer gillar detta.
  3. Pixel

Pixel Medlem

Kan bara hålla med. Perfekt läge och inga problem att få uppgradering till minisvit som CCG.

4. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tackar. Jag har bokat Radisson Blu Shanghai New World, men det går ju att avboka :)

5. andreijas

andreijas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    +1

6. FlyingErik

FlyingErik Medlem

+2

7. bstark

bstark Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan bara instämma. Har inget negativt att säga om det. Finns i mitt tycke en riktigt trevlig bar längst upp. Plus en roterande restaurang våningen under om man är sugen på det. Finns en tunnelbanestation precis utanför också så det är smidigt att ta sig runt.

8. Tänk nu på att Maglev är rabatterad om du kan visa upp biljett eller bordingcard från flyg samma dag och att tunnelbanan stannar direkt utanför hotellet. Det är MÅÅNGA som blivit upp-skörtade av taxichaufförer upp-plockade vid maglev stationen och sedan betalat flera hundra för en transport in till centrum.

FlyingErik gillar detta.
  9. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Några senare betraktelser kring New World Shanghai, särskilt på uppgraderingsfronten? Har bokat tre nätter i superiorrum. Är CCC.

10. Christian R

Christian R DYKWIA

Jeg fik Suite på øverste etage i bygningen ud mod parken som CCG med 2-4-1 booking. Jeg fik også lov til at forlænge bookingen med 1 dag til samme rate, selvom den ekstra dag var 40% dyrere på nettet. Ingen erfaring med restauranterne - fortryder lidt jeg ikke nåede op i baren, men det når jeg nok en anden gang...
    IMG_3729.JPG IMG_3760.jpg IMG_3764.JPG IMG_3745.JPG

doc, Jonas C, Agö och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!