Vilket Accorhotell är bäst i Prag? Funderar mellan MGallery och Novotel

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av ChabbeT, 28 Maj 2014.

1. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!
    Vilket Accorhotell är bäst i Prag? Funderar mellan MGallery och Novotel. Vad anser ni om läget för de olika hotellen (inte så bra på Prag). Har en voucher jag vill göra av med så därav Accor.

2. Jag älskar ju Mgallery, och i Prag ligger det mitt i "gamla stan". Lägger min röst där iaf...

1 person likes this.
  3. Både MGallery och Novotel ligger i centrum men som Palazzi skriver, MGallery ligger mitt i gamla stan.

1 person likes this.
  4. MegaFlyer

MegaFlyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tveklöst MGallery. Båda Novotel ligger helt ok i centrum, ett av dem granne med MGallery. Men Novotel i Prag är ganska torra. Annars saknas det ett Sofitel i Prag. Annars är Sofitel i Budapest mycket bra, om det är ett alternativ, kanske för en framtida resa...

2 personer gillar detta.
  5. ChabbeT

ChabbeT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev Mgallery blev ca 500:- / natt efter att ha använt poängvouchern. Tack för era tips.

6. xmit

xmit Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror att det blir bra.
    Jag gillar Mgallery Prag, bra läge, bra rum & trevlig personal.

Gillar man sedan Kafka så kan det ju vara en extra bonus.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!