Vilket är ditt favorithotell i Radisson?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Traveller, 31 December 2012.

1. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du gör mig väldigt glad när du säger detta! Är inbokad där för en trevlig weekend med FruAgehall (som kan franska men aldrig har varit i Paris).

3. rob74

rob74 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan också instämma att det var trevligt att bo på det hotellet. Trevligt område, snygga rum mm.
    Bjöd med mina bästa vänner för en weekend där i juni 2005. De hade gift sig där fem år tidigare.
    Ett roligt minne från den trippen var att vi sprang på deras grannar utanför Montparnasse.

Minns dock att någon okänd satt upp massa dryck på nåt av våra rum som vi inte skulle betala och det slog mig först när vi kommit ut från hotellet och var på väg till tåget till Orléans. Det blev lite tidigt vid utcheckningen så min hjärnverksamhet kom inte igång förrän vi kom ut i friska luften. Hade bara hunnit runt hörnet, så det var lugnt att gå tillbaka och fixa det.

Får önska en trevlig vistelse!

4. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kul, har även jag bokat tre nätter där i januari. Vi får väl se om man blir uppgraderad!

5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tittar också på detta hotell, är det någon som vet om man skulle bli uppgraderad till Business room, får man automatiskt frukost här?

6. Agö

Agö Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, vi kan inte annat än hålla med dig Traveller! Checkade in igår, skönt litet hotell med fina rum. Vi har utsikt över Triumfbågen! Väldigt trevlig personal, snygga rum. Ingen uppgradering men det gör net så mkt. Hade inte förväntat mig sviten...!

1 person likes this.
  7. Homer

Homer Medlem

Bor ni bara på hotell i storstäder ;)
    De har ju många fina resorts RADISSON DIRECTORY
    Jag har bott på Radisson Aruba det var kanon.

8. Malu

Malu Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag letar (award-)rum i Paris efter påsk, men det finns bara på Radisson Ambassador Opera. Det står att det är nyrenoverat och finns även en "topfloor lounge" som ingår i businessrummen. Någon som bott där och har några tips? Chans till upgrade som CCG?

9. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag och FruAgehall kan nu bara instämma. Det är ett väldigt trevligt hotell som helt klart ligger bland top 3 Radisson jag har besökt. Jag är fortfarande svag för Radisson Dakar, så jag har svårt att avgöra vilket som är bäst, men detta är helt klart ett riktigt bra hotell. Vi har utsikt över både det där stål-tornet och den där stora betongbågen de skryter så mycket om.. ;)

2 personer gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!