Vilken town car service i Chicago (ORD)

Diskussion i 'Resmål & visum' startad av Claes L, 20 Mars 2013.

1. Claes L

Claes L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi ska till Chicago om ett par veckor och för första gången ska vi stanna där och inte bara mellanlanda.
    Har ni några bra town car erfarenheter? Har inte bokat hotell än men tittar lite på Radison Blu.

2. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi har använt oss av M&M limousine service inc. vid två tillfällen och de har varit ok. Eftersom vi endast använt oss av dessa så kan jag tyvärr inte jämföra.. Det enda jag tyckt varit en "nackdel" är att man måste ringa ett samtal vid landning för att bilen ska komma till terminalen. Det är säkert lika på alla eftersom det är en så stor flygplats med många taxi företag i rörelse. Men jag har stått utanför terminalen och kännt att vi borde tagit en vanlig taxi för då slipper vi vänta..:) Har dock aldrig behövt vänta länge.

3. kristofergustafsson

kristofergustafsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Använde Chicago limo services by Stretch Limousine, Inc när jag var där med ett mindre sällskap hösten 2011 och fick ett mycket positivt intryck. Även hos dem var man tvungen att ringa ett samtal, men vad jag förstår så är det så hanteringen av körningar från ORD fungerar i allmänhet. Bokade en limousine för att överraska mina medresenärer och det gick hem. Allt ingår i priset som i alla fall då var mycket förmånligt (runt $130 till E Wacker/N Michigan) inklusive fri dricka i bilen. Mycket smidigt.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!