Senaste nytt

Vilken Thailounge i Bangkok är bäst för resande som Star Alliance Gold?

F

FCT

Guest
Får ta en titt nästa gång om jag hinner. Senast blev det bara en dusch, replikera datorn och sen boarding. Kom direkt från en middag på Mandarin Oriental. :D
 

AABack2ARN

Medlem
EVAs lounge var trevlig. Relativt folktom förutom då deras plan från London landade och folk "vällde" in i loungen innan de skulle tillbaka till planet. Kändes defintivt som en finlandsfärja. God glass :) Fräscha duschar :)

SQs lounge var också trevlig. Stänger som någon påpekat 23:00
 

Jonas C

Medlem
Flyger från Bangkok nästa månad. Vilken lounge bör jag besöka om jag ska flyga Turkish, dvs vilken som ligger närmast deras gate?
 

matte_ante

Medlem
Ja verkligen. De verkar gilla den där "kryssnings-looken" som jag själv har ganska svårt för.

Håller med. EVAs lounge påminner om en finlandsfärja eller snarare en strippklubb. Bara in med stolparna så är det klart :)
Plus för chipsen i 5grams! påsar. lämnade ett berg av tomma påsar efter mig

Annars håller jag med övriga. Thais mindre lounge för duscharna och Singapores för mat.
 
  • Gilla
Reactions: GBG
F

FCT

Guest
Flyger från Bangkok nästa månad. Vilken lounge bör jag besöka om jag ska flyga Turkish, dvs vilken som ligger närmast deras gate?
Enligt uppgift ska EVA Air loungen vara trevlig, samt SQ-loungen. Dock är ingen av dem något spektakulärt (speciellt inte för någon som är van vid TK-loungen i IST) så jag skulle bara ta den som är närmast gate. Tror TK håller till vid E gates i vanliga fall, vilket skulle betyda att Eva Air ligger bra till som komplement till Thais ena lounge.
 
Jag flyger från Bangkok med Thai Airlines i businessclass och jag har Eurobonus guldkort och priority pass. Det senare ger mig access till en himla massa Louis' Tavern CIP First Class Lounger. Vilken lounge(r) rekommenderar ni att jag väljer?
 
Toppen