JacobGBG
Medlem
Sitter i färden med att boka en kombinerad Thailands/Malysia resa i business class (2-4-1). Har redan denna bokad: Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2016 | Sida 87 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor (övernattningar i SIN och HKG) men vet i både hjärta som hjärna att det inte är den smidigast rutt med en 18 månaders tjej i släptåg. Så nu när Thai (TG) nyligen förlängde sin BKK-USM (Koh Samui) rutt även till sommaren så ser det ut att bli en enklare men smidigare tur fram och tillbaka än nuvarande bokning
Jag har däremot inte flygit med TG från Skandinavien sedan Tip Top var den hetaste glassen och Svullo låg på Svensktoppen. Genom åren har det också vart många historier om kvalitetsfallet på Thai till de skandinaviska flygplatserna. Därav frågan i topic.
Utgår från GOT. Enligt flight radar så trafikeras samtliga av ARN/OSL/CPH med 777-300, men equipment change är som sagt inte något ovanligt för TG.
Not: Har även sett tillgänglighet på EF med SWISS till BKK men litar inte på att jag kan boka denna.
Jag har däremot inte flygit med TG från Skandinavien sedan Tip Top var den hetaste glassen och Svullo låg på Svensktoppen. Genom åren har det också vart många historier om kvalitetsfallet på Thai till de skandinaviska flygplatserna. Därav frågan i topic.
Utgår från GOT. Enligt flight radar så trafikeras samtliga av ARN/OSL/CPH med 777-300, men equipment change är som sagt inte något ovanligt för TG.
Not: Har även sett tillgänglighet på EF med SWISS till BKK men litar inte på att jag kan boka denna.